sobota, 18 lutego 2017

muffinki

Dzisiaj kilka zdjęć na szybko miało być, a wszyła w sumie całkiem ładna sesja, więc postanowiłam ją wrzucić tutaj :) Zdjęcia miały być do wyzwania fotograficznego na flickr w którym biorę udział. To wyzwanie to ADAW - A Doll A Week (https://www.flickr.com/groups/3126748@N24/). Fajna sprawa, żeby się zmobilizować i porobić swoim pannom i kawalerom zdjęcia. Nie biorę udziału od początku roku w zabawie, ale na razie 3 tygodnie dzielnie się trzymam :)

Dzisiaj nigdzie się nie wybierałam poza małymi zakupami, bo niestety boli mnie ucho... Poza tym jutro mam najazd teściów i trzeba dom ogarnąć, a z Potworkami jest to trochę trudne ;) Więc na pocieszenie postanowiłam upiec muffinki...

Ale ktoś je już dopadł...


Najpierw dyskretnie się panna przysiadła...
A potem nie dyskretnie coś zjadła :)



I dowody na zbliżeniu:



Efekt jest taki, że już jakoś mniej muffinek się zrobiło

Ciekawe czy chociaż kilka dotrwa do jutra dla gości, czy będę jutro z rana piekła nowe :) Ale tym razem już nie będą czekoladowe tylko waniliowe :) Na szczęście muffinki przygotowuje się prosto i szybko, więc jakby coś to damy radę :D

W dzisiejszj sesji udział wzięli:
Głodomór - Dal Tina
Znikające obiekty - czekoladowe muffinki

Pozdrawiamy i życzymy smacznego

4 komentarze:

  1. Bardzo apetyczny post! ^^ Dawno nie robiłam muffinek, trzeba będzie się zmobilizować, choć moją specjalnością jest tiramisu. Mały Głodomorek może się objadać do woli i nie musi liczyć kalorii, też bym tak chciała. Na 4 zdjęciu ma minkę mówiącą "no jak to, a dla mnie nie upiekłaś?" Więc poczęstowała się sama. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyrajmisiu też mi się zdarza zrobić, ale w takiej Potworkowej wersji z kakao i nasączane kawą zbożową :) Fakt, że Tina może się spokojnie bezkarnie objadać do woli i nawet jak jej w biodra pójdzie to nie będzie wielkiej tragedii :)

      Usuń
  2. Muffinki wyglądają smakowicie, nie ma co ^w^ Mam nadzieję, że ból ucha szybko przejdzie! A co do modelki... Uwielbiam nafochane mordki Dali a Tina ma świetny makijaż! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ucho przechodzi, ale za to katar się zaczyna... Chyba tak łatwo się nie wywinę tym razem choróbsku :( A Tina ma faktycznie super makijaż i pomimo swojego bardzo jasnego odcienia tutaj fajnie wyszła :)

      Usuń