sobota, 4 sierpnia 2018

Jesień w środku lata

Bohaterką dzisiejszego postu będzie Pani Jesień. Czyli pomalowana przeze mnie w zeszłym roku Pullip MIO w kolorze Mocha. 
Upały się utrzymują, urlop też więc często udaje nam się rodzinnie z Potworkami i lalkami wyskakiwać na działkę. I tym razem wybrała się z nami Pani Jesień. Dostojna, spokojna, poważna, trochę zamyślona, trochę romantyczna. Zupełnie zaskoczona letnim upałem, ale łaskawym okiem patrząca na dojrzewające owoce - jabłka, winogrona, pigwy, jeżyny...

Oto ona - Pani Jesień:
















Zdjęć jest dużo, ale bardzo lubię tę pannę, a rzadko robię jej zdjęcia, więc jak już to poszalałam. Sesja nie przedstawia żadnej historii, ale pokazuje grę światła przeświecającego przez liście na buźce mojej pięknej Pani Jesieni. Pani Jesień została przesadzona na ciałko MtM i jestem zadowolona to tyle, że pasuje jej dużo ubranek, może przybierać wiele fajnych póz, ale za to ma tę wadę, że bardzo trudno ją ustawić, ze względu na ruchomość w kostkach i ten wielki ciężki łeb 😋.

I to tyle na dzisiaj.

W dzisiejszej sesji udział wzięli:
- Pani Jesień - Pullip MIO Mocha, pełny custom w moim wydaniu
- Zielony Kawałek Nieba Walczący o Przetrwanie - we własnej osobie

23 komentarze:

  1. Uwielbiam jesień (w przeciwieństwie do wypalającego mózg lata), a Twoja Pani Jesień jest niezwykle urodziwa (piękny makijaż, bardzo podoba mi się żółta oprawa oka!). Zaintrygowałaś mnie też wzmianką o ciałku MtM. Do tej pory trzymałam się z dala od Pullipów, bo zniechęcały mnie ich ciałka, a nie chciało mi się polować na obitsu. Skoro jednak pasują im ciałka MtM... o wiele łatwiej dostępne... to mój portfel jest chyba w niebezpieczeństwie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba moja interpretacja Jesieni :) Co do ciałek MtM to faktycznie pasują, ale jest problem z kolorem natural - większość Pullipowatych w normalnym kolorze (tych nie opalonych) pasuje tylko do legendarnej MtM azjatki we fioletowym topie (i w tym przypadku wychodzi taniej kupić obitsu), ale ogólnie, że kocham Dynie to polecam i od razu ostrzegam, że to mnoży się jak zaraza :) Wpuścisz jedno do domu, a nagle jest cało stado :D

      Usuń
    2. Dziękuję za informację o kolorach ciałek! Ha ha, to tak samo, jak z Barbioszkami - kiedy kupowałam pierwszą, chciałam mieć jedną, góra dwie ;)...

      Usuń
  2. Jest prześliczna! Po prostu prześliczna!

    Balbinko kochana, jakimś cudem zapomniałam o Twoim blogu w zabawie Mystery Blogger Awards. Nie wiem jak to się stało, ale już naprawiłam błąd. :) Dostałaś ode mnie nominację. :) Więcej u mnie w notce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się panna podoba.

      Dziękuję za nominację i zaraz idę zobaczyć o co chodzi :)

      Usuń
  3. She's so lovely, and sweet looking! I love her face-up with the cute rosy cheeks and light eye lashes, it goes perfect with the hair colour. It' amazing that the MTM body works so well, bravo for Mattel :-). Great photos also!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, she supposed to look like autumn apple - red, with yellow and green accents :) Mattel did a great job with MtM bodies. Only one problem is with poor availability of white MtM body (like MtM in purple top) which matches most of normal/withe skin Pullip dolls...

      Usuń
  4. Jesienna Pullipka szalenie mi się podoba. No właśnie, za rzadko ją pokazujesz. :)
    A jesień w ogóle by się już przydała, bo ledwo żyję od tego tropikalnego lata.
    Zdjęcia cudne, zwłaszcza zbliżenia twarzy i to od dołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają.
      Dla mnie pogoda jest fantastyczna. Na szczęście mam urlop i mogę sobie jeździć na całe dnie na działkę z Potworkami i taka pogoda mi jak najbardziej odpowiada, a Jesień czeka na spadające liście :)

      Usuń
  5. W końcu po lecie jest jesień :D. Pani Jesień przyszła zobaczyć jak sobie radzi lato. A taka opalona, ponieważ też musiała gdzieś spędzać wakacje ;).
    Wygląda pięknie ;).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalona, bo i lato piękne. Lato też mam w planach zrobić. To będzie Dal MIO Mocha, ale kiedy ja się za nią wezmę to na prawdę nie wiem. I nie zdecydowałam jeszcze czy chcę dla niej też blond wig tylko długi czy może różowy jak wata cukrowa (ale mam już 2 lalki w różowych włosach...) stąd jakoś nie mogę się zabrać za malowanie Lata...

      Usuń
  6. Śliczna!
    A fotki fantastyczne i wcale nie za dużo. Takie panny mogłabym oglądać w nieskończoność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, czasami mam wrażenie, że zarzucam zbyt wiele zdjęć, ale tak trudno wybrać i ograniczyć kiedy tyle się narobiło...

      Usuń
  7. Pani Jesień jest absolutnie zachwycająca !!!
    Fakt , stanowczo za rzadko nam ją pokazujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie było okazji, ale teraz nadrobiliśmy :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  8. kocham JESIEŃ - a laluchna jest Jej
    kwintesencją! ciałko fantastycznie
    pasuje - a włoski niczym u modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię jesień jako porę roku, ale lato też jest super :) Cieszę się, że Ci się moja Pani Jesień podoba :) Wiguś kiedyś należał do Kirszuni, ale Jesień już go nie odda...

      Usuń
  9. Śliczna jest! Strój, fryzura i make up współgrają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie kolory do niej pasują. Lubię ją szaleńczo i jestem mega zadowolona z tego jak mi wyszła (i mejkap i jako całość) :D

      Usuń
  10. jest cudowna! przyjemnie na niej oko zawieszać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam wrażenie, że to jedno z moich najlepszych paćkań po lalkach :D

      Usuń