niedziela, 20 sierpnia 2017

Zakochana para - Kirszunia i Heniek

Normalnie przyspieszam z tymi postami, ale w tym tygodniu (urlop + ładna pogoda była) narobiłam tyle zdjęć, że jeszcze z pięć postów da się z tego ukleić, albo i więcej, ale powoli co się odwlecze to nie uciecze, więc będę Was maltretować pomału.

Wczoraj korzystając z końcówki ładnej pogody, zainspirowana świetnym zdjęciem Julki z blogu Lalkowy Bałagan (http://lalkowy-balagan.blogspot.com/) przedstawiającym jej Megumi i Andy'ego, postanowiłam zabrać moją zakochaną parę na wyprawę z Potworkami na działkę. Wyprawa udała się wspaniale, Potworki w deszczu kąpały się w baseniku, a ja wojowałam (jeszcze przed deszczem) z ustawieniem parki coby się nie przewracali. Generalnie Taśków daje się ustawiać znacznie łatwiej niż Pullipki i to Heniek był tutaj główną podporą...

Ale przejdźmy do zakochanej pary - Kirszunia i Heniek są parą już od jakiegoś czasu, ale ich uczucie nadal jest gorące. Heniek jest młodszym bratem Bolka Małeckiego, a Kirszunia jest starszą siostrą Isulka Tadzika. Większość moich pierwszych lalek ma swoje historie, więc proszę się nie dziwić 😉

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć:

Heniek to przystojny młody mężczyzna 😍


który lubi swojej ukochanej szeptać czułe słówka do uszka




lubi też czasem porwać ją na ręce i kiedy takim śmiechom i zabawom nie ma końca...




przydarzają się im różne wypadki (upadki) 😁 (nie powiem ile razy zaliczyli glebę jak próbowałam ich ustawić do tego zdjęcia, ale w końcu się udało 😊)


Ale Heniek zawsze pomoże się pozbierać swojej Kirszuni, nawet jeśli ta dostanie ataku "śmiechawki-głupawki" i będzie siedzieć na trawie i zaśmiewać się do rozpuku 😁


Oczywiście jako, że są nowoczesną parą (wiem, po stroju Kirszuni nie widać, ale ona lubi się przebierać) to bez selfie nie ma romantycznego wyjścia:


A na koniec jak podróżuje Kirszunia:



W dzisiejszej sesji udział wzięli:
Kirszunia - Pullip Kirsche
Heniek - Taeyang Filato
działka z trawą - we własnej osobie

12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, świetna parka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna z nich para.Sesja fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oj, ma, ma. Lubi dziewczyna przebieranki. Kolekcjonuję dla niej różne stockowe ubranka od Pullipek, bo na szczęście na jej miękkie obitsu większość się mieści :)

      Usuń
    2. ooo! to czekam na stockowy pokaz mody :)))

      Usuń
  4. Śliczna para, bardzo do siebie pasują.
    Po tym romantycznym spacerze pewnie zgłodnieli, więc Heniek powinien zabrać Kirszunię na kolację przy świecach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie zabrał, ja się tam ich nie wypytywałam czemu późno do domu wrócili. Dorośli już są ;)

      Usuń
  5. Ale z nich udana para :D.
    Kirszunia mnie urzekła ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ma dziewczyna coś w sobie, że każdego za serce ujmuje :D

      Usuń
  6. Piękna para , a upadki też bywają romantyczne :) . Bardzo podoba mi się sukieneczka Kirszuni !!! Sama bym taką nałożyła ...... :):)

    OdpowiedzUsuń