sobota, 5 sierpnia 2017

Blajtka Cioci K.

Korzystając z ładnej pogody zaprosiłam Ciocię K. do siebie na działkę i na Potworki. Potworki z pewnym trudem, ale udało się zmęczyć i "uspać" po jedzeniu, więc miałyśmy chwilę na cyknięcie zdjęć panienkom, które z nami przyjechały.

Dzisiaj zaprezentują się panny z dużymi głowami. W roli głównej wystąpi Blythe Factory należąca do Cioci K. Jest to taka trochę pożegnalno-pamiątkowa sejsja Blajtki, gdyż niedługo Ciocia K. wysyła pannę daleko w świat na malowanie. Blajtce towarzyszyła dzisiaj moja Byulka - okazuje się, że przy Blajtce Dynia ma całkiem małą głowę 😁 Na szczęście dziewczyny się polubiły. Jak widać miłość do żółtych sandałów łączy (nie umawiałyśmy się w tej kwestii z Ciocią K. samo tak wyszło 😁 ).

Zapraszam do oglądania zdjęć:






Porównanie wielkości łebków:


Jak Ciocia K. zrobi daszek to nie ma...eeee... to żadne Słońce nie fiknie 😉 (cień na buźkach zorganizowany przez Ciocię K.)


"Cześć to ja, Blajtka."


"Znalazłam kwiatki"


"Ładne kwiatki"


"To dla Ciebie"
"Och, dla mnie, na prawdę?"


I teraz dziewczyny lubią się jeszcze bardziej. Jak widać miłość do żółtych sandałów pozwala nawiązać nić porozumienia i przełamać pierwsze lody 😉

"A teraz znalazłam taki fajny listek"


"Ładnie mi?"




"Eeee, ładnie, bardzo ładnie"


I na koniec zdjęcie z dużą ilością zieleni, ale ładnie dziewczyny na zielonym tle wyglądały jak tak sobie stały, więc aż szkoda było nie cyknąć 😍



W dzisiejszej sesji udział wzięły:
Blajtka - Blythe Factory własność Cioci K.
Karpik - Byul (bliżej nie określony model, może kiedyś uda mi się ją zidentyfikować)

Pozdrawiamy

16 komentarzy:

  1. Dziewczyny super razem wyglądają. Na ostatnim zdjęciu jakby z dżungli wychodziły. :)
    Żółte sandałki bardzo pasują do strojów, a odcień sukienki Blajtki przypomina mi moje działkowe nagietki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandałki ukradzione barbioszkom są tak świetne, że pomimo żarówiastego koloru pasują do wszystkiego. A dziewczyny faktycznie fajnie razem wyglądają. Trzeba będzie im sesję zrobić jak Blajtka wróci ze spa :)

      Usuń
  2. :) Razem są super urocze a osobno każda jest urocza :D. Ostatnie zdjęcie spodobało mi się najbardziej. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny wyglądają świetnie,ostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej.Czekam na kolejne sesje z zielenią w tle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jeśli tylko pogoda dopisze to na pewno powstaną kolejne działkowe sesje :) Jedną jeszcze mam w zanadrzu z tego wyjścia :)

      Usuń
  4. oj, to chyba ten listek znalazł blajciochę!
    fajnie sobie we czwórkę odpoczywałyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to było tam trochę więcej (pozostałe dwie panienki lalkowe dostaną osobny post), ale fakt że zabawa była przednia :)

      Usuń
    2. osobny post... no, no,
      zapowiada się ciekawie!

      Usuń
  5. Bardzo udany wypad na łono natury jak widać :) nawet plastiki potrzebują świeżego powietrza i pięknie na nim rozkwitają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, udany :) A zdjęcia plenerowe wolę robić 100 razy bardziej niż takie w pomieszczeniu :)

      Usuń
  6. Obie dziewczynki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Te wielkie głowy mają coś w sobie takiego, że są urocze :)

      Usuń
  7. Świetne panny :). Super, że tak się polubiły :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :).

    PS Znamy się z DollsForum - jestem Wiky od Blajtki Luny ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajowe są :) Lunkę kojarzę, a do Ciebie z chęcią zaraz zajrzę :) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że fajowe :D.
      Dziękuję i pozdrawiam również ^^.

      Usuń