środa, 7 sierpnia 2019

Znowu przemalowałam Monsterkę/I repainted MonsterHigh doll again

Jakiś czas temu w moim Pudle Wstydu zaległa sobie Clawdeen Wolf. Wygrzebałam ją ostatnio i przemalowałam. W sumie zadowolona jestem z efektu. Mniej zadowolona jestem ze zdjęć robionych telefonem, ale jakoś nie mam serca do aparatu ostatnio... Panna miała włosy w niezłym stanie, więc opanowałam się i nie wyskubałam jej tego włosia... Ubranka zdobyczne, ale podobają mi się, więc w nich gania. Zapraszam na zdjęcia.

Some time ago I burried in my Box of Shame Clawdeen Wolf. I found her recently and gave her new face up. I'm quite happy with the reslut, and more than least happy with quality of photos. I made them with my phone and they are not so good... However, this lovely girl has quite nice hair so I left them intact, her clothes are hand sewn but not by me, they were added to one of my doll related purchases. And now time for photos:






Sierpień jest miesiącem oczekiwania na lalki, które zamówiłam bardzo dawno temu lub które kupiłam bardzo okazyjnie niedawno. Moje stadko BJD powiększy się w tym miesiącu o 3 lalki i dwie głowy. Więc możecie spodziewać się "otwierajek" i nowych "przemalowańców".

August is a dollie month. Exactly waiting-for-dolls-month. I'm waiting on 3 dolls and 2 doll heads. Some of them I oredered at the biginning of this year and some of them are spontaneous and bargain purchases. So, you can expect box opening posts and new repaints.

I to tyle na dzisiaj/And that is all for today

22 komentarze:

  1. Piękna
    Każdy kolejny repaint coraz lepszy :)
    Działaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Not a bad faceup BB, I really like the way you have painted her lips. :)
    Big hugs,
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym m chociaż w połowie tak umieć😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja tam widzę sporo niedoróbek, ale mam nadzieję, że z kolejnymi pannami będzie coraz lepiej :)

      Usuń
  4. Po przemianie wygląda dużo lepiej niż oryginał :) Mam nadzieję że pojawią się posty z nowymi lalkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ogarnę robienie zdjęć to będę wstawiać nowe posty :)
      Cieszę się, że panna Ci się podoba :)

      Usuń
  5. I like her face up. She looks great. The eyes in particularly, I love how they sparkle.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakież teraz MH ponętne usta ma!
    czekam na wszelakie otwierajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się chwalić otwierajkami jak tylko zdjęcia poprzerzucam i odbiorę ostatnie cudo z poczty :)

      Usuń
  7. Teraz wilcza panna zyskała niepowtarzalny charakter.
    Ciekawa jestem nowych nabytków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pannica Ci się podoba :)
      Nowościami będę się chwalić, bo jestem w nich zakochana po uszy. Co prawda będą wymagały jeszcze dopracowania (domycia, pomalowania, poskładania, zglutowania) ale to sama przyjemność pokazać potem efekt końcowy :)

      Usuń
  8. Wilkołaczątko wygląda teraz o wiele lepiej, niż w oryginale, znacznie zyskała na wyrazie i od razu wydaje się sympatyczniejsza... Jeśli chodzi o arrivale, to uwielbiam je oglądać, więc nie mogę się doczekać! Bardzo jestem ciekawa Twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowy image Clawdeen przypadł Ci do gustu :)
      Nowości będę pokazywać jak tylko poprzerzucam zdjęcia i odbiorę ostatnie cudo z poczty :)

      Usuń
  9. Super wygląda! Jak zawsze, wykonałaś świetną robotę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyszła. :)
    Czekam na te sierpniowe lalki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wszyscy w domu tylko brak czasu na zdjęcia i pracę nad nimi. Chociaż jeden nabytek już w robocie. Ale przy nim najwięcej pracy, ale taki urok lalek z drugiej ręki :D

      Usuń