wtorek, 13 sierpnia 2019

ResinSoul Song - jeden z sierpniowych nabytków/one of the latest purchases

Sierpień jest mega lalkowym miesiącem u mnie. Część rzeczy zamawianych na początku roku też już przyszła i te które kupiłam okazyjnie również.
Dzisiaj zaprezentuje się jeden z moich nabytków z drugiej ręki, który z Niemiec przyjechał do Warszawy w 3 dni. Nawet dziewczyna od której go kupiłam nie mogła w to uwierzyć.

Przedstawiam Wam chłopca od ResinSoul model Song. Ostatnio jakoś mi eflów brakowało w kolekcji, a więc jak się pan "uszaty" pojawił (w dodatku w baaardzo korzystnej cenie) to nie zawahałam się go kupić.

ResinSoul jest jedną z najtańszych firm produkujących legalne lalki BJD. Oto link do ich strony firmowej gdyby ktoś był zainteresowany: http://www.resinsoul.com/ Ich lalki mają opinię wykonanych kiepsko i z kiepskiej żywicy. Ale ja na mojego chłopca nie mam powodów do narzekania, a i drugi przedstawiciel tej firmy, którego macałam wydawał się całkiem przyzwoity. Niestety RS robi tak fatalne zdjęcia swoich produktów, że osoba początkująca w lalkowym hobby może poczuć się odrzucona, ale te lalki mają mega potencjał. Osobiście na podstawie moich skromnych doświadczeń mogę polecić spokojnie. Do tego duży wybór kolorów żywicy i kilka bardzo ciekawych modeli kopytnych.

As I mentioned in previous post September is my dolly month. All new dolls and head are home already (those ordered at the begining of the year and those bought second hand latey). 
Today I will show you one of my second hand purchased dolls. He came form Germany in 3 days. Even girl form whom I purchased him was really surpised. 

The hero of today post is... ResinSoul Song. Latey I discovered that I need some elves in my collection, so when I spotted out this "long-ears" boy with very low price I didn't hesitate any minute. 

ResinSoul is company selling legitimate BJD dolls with low prices. Here is a link:  http://www.resinsoul.com/ I heard that their resin is low quality, but in my opinion this is not true. My boy is quite heavy, smooth and nice casted. I also had possibility to play with other RS doll (cute yo-sd boy which belongs to Ciocia K.) and he also is a very nice doll. I see only one problem for people who are new in BJD hobby and would like to by doll from RS - their product photos are awful, but dolls has so much potential and can be altered in so beautiful pieces of art. What is also what is worth mentioning they have many resin colors and they are doing resin matching.

Ale wróćmy do mojego bezimiennego jeszcze chłopca/and here is my nameless boy:




Aaaa wypuście mnie!!!!/Aaaa let me out of here!!!!


Dodatki, które z nim przyjechały:/Gifts which came with him:





A tak wyglądałem jak przyjechałem, ale już tak nie wyglądam.../And here I am, but now I'm going to look completly different...



A tutaj Rheia mnie wita (jesteśmy podobnie pożółknięci)/Rheia is greating me (we are similarly yellowed)


Rozkładanie na części pierwsze/Disassembling.




Nie miałem żadnych haczyków w rączkach i nóżkach i byłem brudny w środku (chociaż brud w środku nie jest niczym dziwnym w przypadku starej lalki) /I don't have any S hooks in my hands and feets, and I was dirty inside (but dirt inside is typical for older doll)


Teraz chłopak jest już wymyty i w trakcie zmiany makijażu. Zamówiłam dla niego haczyki, muszę kupić nową gumę i jak tylko go złożę to będziemy się chwalić.
Now my boy is clean and I'm giving him new make up. I ordered new S-hooks for him and I'm going to by new elastics. And after I put him in one piece again I will show him to you all.

I to tyle na dzisiaj/And that is all for today.

15 komentarzy:

  1. Osobiście nie jestem fanką RS, ale myślę, że ktoś szukający legitki w przystępnej cenie może tu znaleźć coś dla siebie.
    Ciałko wygląda fajnie i zapewne pozowalność też ma dobrą. W tych turkusowych kłaczkach chłopakowi zdecydowanie lepiej. :)
    Czekam na jego finalny image.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RS dużo traci przez zdjęcia lalek na swojej stronie. Chyba gorsze trudno byłoby zrobić, ale jak się popatrzy na niektóre ich lalki przepięknie wystylizowane to aż trudno zgadnąć, że to ich model.
      Mam nadzieję, że mój chłopiec jak go skończę przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał po przemianie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo powinien być pomalowany do końca, ale jeszcze czekam na haki i po gumki muszę się wybrać, a się ostatnio z niczym nie wyrabiam...

      Usuń
  3. Świetny facet. Czekam na nowy image niecierpliwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie gotowy. To znaczy pomalowany, oczy tymczasowe przygotowane, guma kupiona, tylko czekam na haczyki. Może spróbuję go poskładać na tych, które gdzieś tam mam zabunkrowane, ale nie wiem czy będzie dobrze. Nooo i jeszcze wig pewnie na razie tymczasowy będzie, ale to zobaczymy jak go poskładam i przymiarki zrobimy z domowych zapasów :)

      Usuń
  4. Congratulations on your new arrival BB, I shall look forward to seeing him re-assembled with his new face-up...have fun! :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, He's almost ready, I'm waiting only for S-hooks to arrive :)

      Usuń
  5. Rzeczywiście, sierpień obrodził u Ciebie nowymi lokatorami! Bardzo jestem ciekawa, jak ten uroczy chłopczyk będzie wyglądał z Twoim makijażem! Czekam niecierpliwie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już praaaawie skończony jest. Sama się nie mogę doczekać, żeby go poskładać. Ale ciągle haczyki jeszcze nie przyszły...

      Usuń
  6. urokliwy pyszczek -
    chętnie poznam Go
    po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Congrats on the new Resinsoul doll. They are a great little company. I've owned a few of their dolls over the years. Thicker string 3.5mm is good for the MSD sized dolls. And a bit glue sueding around the joints really helps them to hold their poses a lot better.

    OdpowiedzUsuń