piątek, 23 sierpnia 2019

Nowe oblicze elfa/ Elf new face

Mój chłopczyk z ResinSoul (Song) w końcu doczekał się swoich haczyków i można go było poskładać. Okazuje, że żadna peruka, którą mam w domu mu nie pasuje. Więc albo będę musiała mu coś zamówić, albo coś zrobić. Gorzej, że nie wiem czy raczej wolę długie proste włosy bez grzywki a'la elfy z Rivendell czy może zwykła męska fryzurka... Brak nam też odpowiednich ciuchów - w sumie to nowi chłopcy dzielą jedną parę spodni na dwóch... Bo ani Stasio ani Moment nie chcą się dzielić swoimi ciuchami...

My new boy from Resin Soul (Song) finally got his S-hooks and I was able to put him together. We were trying different wigs, but nothing suits him. So I'll need to buy or made new hair for him. However, I haven't decided yet if I want straight, long hair without bangs for him (similar to Elves from Rivendell) or short one. What's more, he doesn't have any clothes. My new boys are sharing one pair of trousers since nither Staś nor Moment are willing to share their wardrobe...

Czas na zdjęcia/Time for photos:






 Rączki/Hands:



W tymczasowym wigu/In temporary furwig:



Jestem zachwycona jego moldem i uważam, że to był super zakup. Może to ciało z pojedynczymi jointami to nie to co tygrysy lubią najbardziej, ale za tą buźkę jestem w stanie mu darować to niedociągnięcie.

I'm in love with his face mold, and I think that it was a great purchase. I'm not a fan of single joint bodies, however his is so handsome that I'm going to forget this small incovenience.

I to tyle na dzisiaj/And that is all for today.

17 komentarzy:

  1. He's looking really good now BB, you did a lovely job on him. Actually I don't mind the wig he's in, but you need to be happy, afterall you are the one who looks at him the most. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Xanadu :) I like how he looks in this fur wig, but this one is to big for him, and that's why I need something new for him :)

      Usuń
  2. Such a sweet face. It makes me miss my Song. I had one once. A long time ago. How did the glue sueding go? It looks like you were getting ready to do some.

    It always takes me forever to buy clothes for my dolls too. I'm glad you are enjoying him!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It was the first time when I was doing hot glue sueding, but it was necessary. He is stable after that (but I forgot to sueding his upper torso ...) I'm so pleased with him. RS has so bad photos on their website and those dolls have so much potential!

      Clothes... for boys.. it's a nightmare for me. For girls I'm able to sew somethnig, but for boys it is not so easy.

      Usuń
  3. nie dziwię się Tobie nic a nic -
    wszak i ja jestem zauroczona
    tym pysiałkiem - a po Twojej
    ingerencji - ZACHWYCAJĄCY wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopak pięknieje w oczach! W tych brązowych kłaczkach jest mu całkiem dobrze.
    Gdybym ja go dorwała w swoje łapki, przerobiłabym go na Linka z The Legend of Zelda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie jestem jakoś za bardzo zaznajomiona z The Legend of Zelda, więc wygooglałam :) Myślę, że jakieś elfickie szatki dostanie i nie wiem czy nie skończy z krótkimi włosami, bo coraz bardziej mi się podoba taki właśnie rozczochraniec :)

      Usuń
  5. Uroczy chłopczyk! Z tym niewinnym pyszczkiem widziałabym go w długiej, platynowej peruce, ale jestem pewna, że wybierzesz dla niego idealną stylizację :). Jestem z moich chłopaków też ma pojedyncze stawy i ciągle się odgrażam, że zmienię mu ciało... a lata mijają i jakoś daje się bez tego obyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawy to ja kocham podwójne. Mam kilka lalek (może dwie...) na pojedynczych i zdecydowanie to nie jest to co króliki lubią najbardziej. Ale jemu cielska nie będę wymieniać, niech ma swoje. Zglutowałam go i trzyma się nieźle, więc jakoś przeżyję te braki w pozowaniu.
      Co do peruki - to podoba mi się w krótkich włosach, ale ten furek jest na niego za duży, więc i tak muszę mu coś nowego kupić. Miałam wizję na długie, ciemne zielone, ale nigdzie nie widziałam nic w wymarzonym odcieniu, więc pewnie się skończy na ciemnym krótkim :)

      Usuń
  6. Fajnie, że już jest chłopczyk w całości. ^_^ Urocze ma te uszka, oczka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że go w końcu poskładałam. Nie mogłam się doczekać kiedy te haczyki dojadą. Już był cały gotowy, a haczyków nie było, ale jak tylko dotarły to już nic mnie nie powstrzymało i oto jest :)

      Usuń
  7. Ależ z niego uroczy elf. :)
    Ogromnie podoba mi się jego twarz. I oczy.
    Co do włosów - a może coś szaro-srebrnego, ale tej długości co ma teraz?

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdecydowanie najpiękniejszy Elf na świecie !!! :):*

    OdpowiedzUsuń