wtorek, 6 marca 2018

Moja lalkowa lista życzeń

Chciałam powiedzieć, że zaczął się marzec, a ja nie kupiłam od nowego roku żadnej nowej lalki. Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale chyba osiągnęłam stan lekkiego zaspokojenia pierwotnej lalkowej chcicy i kupowania wszystkiego co ładne. Przemyślałam też jakiś czas temu co tak na prawdę chciałabym jeszcze kiedyś u siebie zagościć i stworzyłam listę lalkowych marzeń.

Może zacznę od wielkogłowych (bo jeśli o nie chodzi to osiągnęłam już prawie nasycenie). Brakuje mi do szczęścia jeszcze tylko:
- Byul Lilith 
- Yeolume Black Berry
- Pullip z pierwszej edycji z wszytymi włosami, a nie wigiem (nie mam konkretnego modelu upatrzonego, ale raczej wolałabym jakąś z naturalnym kolorem włosów)
- Taeyang - po prostu mam potrzebę jeszcze jednego chłopa w kolekcji (ale też nie mam upatrzonego konkretnego modelu)
Do Pullipowych nie wstawiam linków, gdyż panny są już dawno niedostępne w sprzedaży, ale zarówno zdjęcia jak i lalki pochodzą z Groove/Jun Plannig.

Za to w przypadku BJD lista będzie znacznie dłuższa. Oczywiście dalej nie jestem przekonana do rozmiaru SD i raczej nic takiego nie zaproszę do domu na stałe, więc moja lista ogranicza się do msd (moooże trochę przerośniętego msd) i mniejszych lalek.
Zakochałam się w lalkach z SoulDoll (na mojej liście są 3 egzemplarze i bardzo staram się nie zaglądać na ich stronę częściej, bo obawiam się, że lista się powiększy...). To zaczynamy 😁
1) przerośnięte MSD
- Soul Doll (50 cm) Lester (Soul Doll Lester)
- Soul Doll (50 cm) YoonGi (Soul Doll YoonGi)

 2) wymiarowe MSD
- Soul Doll Juno (jak tylko zobaczyłam tę buźkę na ich IG to po prostu zakochałam się na amen) (Soul Doll Juno)
- Magic Time Rachael (firma mało znana u nas z tego co się zorientowałam, ale panna zafascynowała mnie swoimi mechanicznymi uszami i możliwością zamówienia ciała z całą masą magnesów, żeby można było przyłączać różne "dodatkowe" części ciała. Kiedyś sprzedawali ją w zestawie z ruchomymi dłońmi, ale teraz nie, ale i tak mi się szalenie podoba.) (Magic Time Rachael)
- ponad to chciałabym wymienić moją Mirwen na jej legalną kopię - pokochała tak tę lalkę, że uważam za właściwe wymienienie jej na oryginał (Fairyland moe Mirwen)
- i dodatkowo jakiś chłopak msd by się przydał w dziwnym kolorze - niebieski, fioletowy, szary, albo czerwony i do tego z dziwnymi kształtami - Resin Soul nadchodzę !!! 😁 (ResinSoul)

3) wymiarowe Yo-SD 
- koniecznie muszę sprawić Pupelinie młodszą siostrę: Mini od Leekworld (Leekworld Mini)
- potrzebny mi też jest o szczęścia chłopczyk w tym rozmiarze. I tutaj pojawiają się dwa typy, bo nie jestem do końca zdecydowana, który podoba mi się bardziej:
     - Impldoll Danny (impldoll Danny)
    - lub Impldoll Aiden (impldoll Aiden)
Danny jest zwykłym chłopczykiem o cudnej urodzie, zaś Aiden jest uroczym kopytnym stworzonkiem, któremu można dokupić normalne nóżki dodatkowo i można wybrać główkę z ludzkimi uszami, lub taką cudną z długimi i dodatkowym rzeźbieniem na czole. Trudny wybór.... 

4) niewymiarowe Yo-SD (chociaż może te pannice mieszczą się w definicji Yośków)
- Iple house K.I.D. - wszystkie mi się podobają, ale najbardziej przypadły mi do serca Paige, Angela i Lonnie (iple house K.I.D.)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stron producentów lub sklepów w których można kupić lalki i mają podane linki w nawiasach.

Oczywiście ta lista jest baaardzo długa i na 1000% nie uda mi się jej zrealizować w ciągu najbliższego roku ani pewnie dwóch, ale miło jest mieć cel i do niego dążyć. 

A czy Wy też macie swoje listy marzeń lalkowych?

Pozdrawiam
BB

18 komentarzy:

  1. I am very much intrigued by Rachael! It's a beautiful doll, and also very interesting! The extra ears are lovely :-).
    I owned Souldoll Lester a few years ago. He was the best poser of all my BJDs and also of superb quality. And the Souldoll company is very professional and a pleasure to buy from. I don't have Lester anymore, but admit that I miss him, he is such a beautiful boy. It is not easy to find shoes or clothes for him because of his size though.
    Juno has a beautiful face and lovely hands! What a gorgeous girl!
    I hope you can add some of your wanted dolls to your collection soon!
    I have a wish list, but have bought so many dolls lately that I won't be able to buy many more this year. I have one BJD head left that needs a new body, but that will be for next year!
    I enjoyed seeing your wish list!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm really glad that you enjoyed seeing mine doll wish list :) And it's nice to hear that Lester is so easy to pose :) Do you have any of his photos on your blog?
      I'm also curious of your dolly wish list :) Maybe you can share it with us on your blog?

      Usuń
    2. Sorry for the late reply. I don't have pictures anymore of Lester unfortunately :-/. He had the company face-up and looked exactly like on the picture above, except for dark hair :-).I will share my wish list on my blog, maybe next month :-). Hugs!

      Usuń
  2. Piękne te Twoje marzenia :):) Życzę realizacji chociaż połowy :) . Wstydzę się wielce ale KOMPLETNIE nie znam się na takich lalkach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - znasz się na tylu innych lalkach o których ja nie mam nawet pojęcia, że istnieją, to bjd i dyńki zostaw dla innych ;) Mam nadzieję, że chociaż część uda mi się zrealizować w realnym czasie :)

      Usuń
  3. Wspaniała lista. Życzę choć częściowej realizacji!
    Moja chciejlista...nie istnieje odkąd mam Antośkę. Chociaż, może jakaś Mirwenka by się przydała...
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że prędzej czy później uda mi się zrealizować ją w całości :) (pewnie później) Twoja Antosia jest śliczna, a Mirwenki szczerze polecam, bo to urocze panienki :)

      Usuń
  4. niesamowite te bjd -
    nie dziwię się nic
    a nic - CEL to ważna
    sprawa - chwal się
    nam ZDOBYCZAMI :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inusia - jak tylko coś zdobędę to nie omieszkam się pochwalić. Na razie to tylko wzdycham i zbieram kasę :)

      Usuń
  5. Wspaniała lista. :) Juno mnie oczarowała, przecudna lalka.
    Życzę, aby udało się jak najszybciej zrealizować jak najwięcej marzeń. :)
    Ja swoją listę mam, ale obecnie musi ona chyba ulec modyfikacji. Zmienił mi się kierunek chciejstwa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juno jest po prostu zniewalająca - jak tylko zobaczyłam ją na IG souldoll to po prostu przepadłam... Ciekawa jestem Twojej listy marzeń lalkowych - pochwal się :)

      Usuń
    2. A był swego czasu taki post u mnie. :) Jak będziesz miała chwilka, to zerknij. Te co są na liście zostają, ale teraz dorzucam tam jeszcze żywiczną Evangelinę. I dwie winylowe. Albo trzy. :D
      http://kameliadolls.blogspot.com/2017/12/chciaabym.html

      Usuń
  6. Taaa, Souldoll to i na mojej wishliście jest. :) Ale ograniczam się do jednej panny.
    Jak już któregoś chłopa kupisz, to wpraszam się na obmacanie. ;)
    Życzę spełnienia lalkowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko u Ciebie panna pewnie będzie duża. A na którą się zasadzasz? Pochwalę się na 100% jak coś sprowadzę do domu :)

      Usuń
    2. Moją wishlistę możesz zobaczyć na moim blogu, co jakiś czas ją aktualizuję. :)

      Usuń
  7. wow its awesome dear these are so cute i love these dolls..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń