piątek, 29 grudnia 2017

Giveaway wyniki + poświąteczny "happycrafting" :)

Ciekawa jestem jak Wam mija poświąteczny czas, bo mi pod znakiem zasmarkanych Potworków. Mam nadzieję, że wydobrzeją i powędrują do przedszkoli zaraz po nowym roku. Ale... nie to jest dzisiaj główną atrakcją 😋

Zapraszam do zapoznania się z wynikami "rozdawajki" i mojej radosnej twórczości lalkowej:

Na początek Gruba Ania zaprezentuje swoje nowe obuwie, czyli uggy/emu zrobione dzisiaj w biegu przeze mnie - butki mają nawet piankową podeszwę (oczywiście powstały na podstawie tutoriala z MyFroggyStuff)



A tu już lista uczestników. Jak widać Inka jest zwycięzcą w kategorii nr 2 oczka. Brak konkurencji  = wygrana. Insia powiedz dla kogo mają być oczki to dobierzemy odpowiedni rozmiar i umówimy się na przekazanie 😀



Przygotowane do losowania:



Maszyna Losująca w akcji 😍


Wylosowane!


A zwycięzcą jest Kamelia - podusie świąteczno-zimowe powędrują do Ciebie tyko podaj mi swój adres na mejla (balbinka.bernikla@gmail.com)



Ale to nie koniec mojej dzisiejszej (a właściwie zaczętej wczoraj) radosnej lalkowej twórczości. Wczoraj przekładając skarby na półce znalazłam trochę kordonków i szydełko i zaczęłam robić chustę dla moich panien w rozmiarze msd. 


Nie robiłam na szydełku 100 lat (i w dodatku nigdy nie byłam mistrzem szydełkowania) więc palce nie chciały się mnie na początku słuchać, nitka plątała się, ale jakoś się udało... i chustę oczywiście kto zgarnął??? TAAAK, macie rację... Mirwenka...





Pozdrawiam, gratuluję i cieszę się, że ze mną tu jesteście 😘


15 komentarzy:

  1. Po pierwsze- dużo zdrówka dla Potworków!
    Po drugie- gratulacje dla zwycięzców / zwyciężczyń raczej/ rozdawajki!
    Chusta śliczna, a Mirwenka ślicznie w niej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Potworkom się przyda :)
      Cieszę się, że panna się podoba :)

      Usuń
  2. Tak ! Zdrówka dla Potworków - stęsknione przedszkole na nie czeka :):) .
    Jeśli tak wyglądają Twoje wyroby szydełkowe po 100 letniej nieaktywności dziergawczej(?) , to strach pomyśleć co byś zrobiła dziergając choćby raz na miesiąc :). Piękna chusta :) Gratulacje dla zwyciężczyń jubileuszowej rozdawajki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do mojego szydełkowania to potrafię zrobić tylko słupek (chyba) i łańcuszek i tyle :D Ale na chustę wystarczyło :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. Jak widać takie umiejętności wystarczą :):)

      Usuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni!
    Butki super i w ślicznym kolorku. :)
    A że Mirwenka zgarnęła chustę to się nie dziwię.
    Sama bym chciała takie cudo. :) Bardzo jej pasuje i w sam raz na chłody.

    PS Możesz komentować moje wpisy na Cyborg Dolly, na blogspocie będzie ci wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się buciki i chusta. Buciki wyszły trochę za luźne (o ile kiedyś zrobię drugie to zrobię węższe). Chusty są super, ja mam swoją w ludzkim rozmiarze, którą zrobiła mi moja babcia i uwielbiam ją szczerze :)

      Postaram się ogarnąć Twój blog w wersji na blogspota, chociaż ze mną to jak ze starym koniem... przyzwyczaiłam się ;)

      Usuń
  4. dzieciaki "wynudzą się" w domku
    i w trybie przyśpieszonym pomkną
    do koleżeństwa w przyszłym roku -
    ale zdrowia nigdy za mało, prawda ♥

    fajnie, żeśmy wygrały - dam jeszcze
    znać, bo wolę, byś mi poradziła "na
    żywca" (a przy okazji się spotkamy)
    gratuluję Kamelii i Jej laluchnom ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w taki razie gdzieś w przyszłym roku będzie trzeba zjazd w Secesji urządzić i będziemy radzić co, komu i w jakim kolorze :)

      Usuń
  5. o podobne butki dopomina się mnóstwo
    panienek w Szydełeczkowie, więc nawet
    nie dopuszczam Ich do monitora, bobym
    do stycznia tylko za Szewca robiła :)

    chusta mnie zachwyciła - kocham chusty
    odkąd pamiętam i mym niuniom też ich
    nie żałuję - a ten wzór lubię i świetnie
    się prezentuje w wersji dwubarnej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chustę patrz jednym okiem zamkniętym, a drugim półprzymkniętym, bo do takiego poziomu szydełkowania jak Twoje to nigdy nie dojdę :) Ale cieszę się, że Ci się podoba. Nie miałam cieniowanego kordonka, więc musiały być dwa kolory, bo jednobarwna byłaby zbyt monotonna :)

      Usuń
  6. Ach! Z wrażenia prawie z krzesła spadłam! :D Dziękuję! :) Ale się ucieszyłam. :)

    Buciki super, a chusta mnie zachwyciła. Jest piękna.

    Zdrowia dla Potworków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz :) Wysyłam zaraz po Nowym Roku :) Buziaczki

      Usuń
  7. Congratulations to the winners :-)!
    The shawl is beautiful! And it completes the lovely outfit Mirwen is wearing perfectly :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I love how purple compose with brown and beige :)

      Usuń