niedziela, 13 października 2019

Nowe oczy dla MomoniK/MomoniK new eyes

Dzisiaj tak na szybko - zmieniłam oczki MomoniK. Te mają dobry rozmiar, ale nie do końca jestem zadowolona z koloru. Jak się zbiorę w sobie to zamówię jej nowe oczki.

Today's post is short and quick - I changed MomoniK eyes. Those new ones are in good size, but the color is still off. I need to order her new eyes some day - when I decide what color suit her best...





Ona jest taka słodka 💖💖💖/She is sooo cute 💖💖💖



I to tyle na dzisiaj/And that is all for today. 
Miłego popołudnia/Have a nice evening 

15 komentarzy:

  1. Śliczna jest! Oczka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych oczkach wygląda od razu lepiej, ale masz rację, choć rozmiar jest idealny, przydałby się inny kolor. Może jakiś intensywny fiolecik? Pasowałby do tej szałowej peruczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do koloru to ciągle nie mogę się zdecydować, czy może właśnie jakiś fiolet, albo może ciemny brąz, albo może coś różnobarwnego...

      Usuń
  3. Oczy lepsze, ale kolor trochę się gubi. Ja też zawsze mam problem z dobraniem oczu. I peruk.
    Może do MomoniK pasowałyby srebrne? Albo różowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół nie mam takiego problemu. Tylko MomoniK taka kapryśna w kwestii oczu jest. Przyjechała w fiolecie, zanim ją pomalowałam to wyglądała bosko w różowych, ale już z makijażem różowe jej wcale nie pasują, no sama nie mogę się zdecydować...

      Usuń
  4. These eyes are better BB, but they are looking quite dark on my screen. I hope you find the right ones for her soon. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) In reality they are light brown, honey-brown, but I think this color isn't matching her perfectly...

      Usuń
  5. I do love this girl in the purple wig. It really offsets her resin tone quite nicely. Eyes are always a trial and error adventure. I have too many eyes because of it! Hope you are able to find the right ones.

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałabym nie lada dylemat w ocznej kwestii -
    do wrzosowych włosków - fiołkowe - ale pewnie
    pójdziesz w inną stronę kolorystyczną...
    tak czy siak - chętnie obejrzę kolejne próby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może fioletowe też jej zamówię, ale jeszcze się nie zdecydowałam, na pewno wezmę kilka kolorów, bo ta pannica strasznie wybredna :)

      Usuń