niedziela, 20 października 2019

DollPlaza 2019 Meeting

Pomimo wszystkich zawirowań, które ostatnio przechodzę udało mi się wybrać na zjazd DollPlazy. Te spotkania to fantastyczna okazja do podziwiania wielu typów lalek i super okazja do spotkania na żywo z lalko-lubami, których normalnie zna się tylko przez internet. 

Despite all of difficulties which I have latey in my life I was able to go to the DollPlaza Annual Meeting. This event is a great opportunity to meet in reality all the dolly-people who are only known from the Internet and even greater opportunity to see soo many various dolls.

Bez przedłużania zapraszam na zdjęcia/Photos time!

Pamiątkowy zestaw powitalny/Welcome gift set

Seria zdjęć bliźniaczek: rudasek jest mój, a bruneteczka należy do Ani (od której, nawiasem mówiąc odkupiłam rudaska)/Here is photo-series of lovely twins - redhair is mine, and brown-hair belongs to Ania (from whom I bought red-hair)





 









 
 





 



 







Reborny/Reborns



Wybory miss/mistera zjazdu/Beauty contest




Oczywiście jakimś cudem nie zrobiłam zdjęć  wszystkim lalkom, zawsze coś mi umknie, ale przy takiej ilości trudno się skupić. Spotkanie było fantastyczne i mam nadzieję, że za rok się uda znowu zobaczyć w tak sporym gronie lub nawet jeszcze większym. Dziękuję organizatorkom i uczestnikom za wspaniałą zabawę.
I didn't take picutrures of all of the dolls present on the meet. I was unable, when there is so many beatuties I can't focus on all of them. The meeting was fabulous and I hope next year there will be even more people. I'm very grateful for organizing committee and all participants for the greate fun and wonderful time.

12 komentarzy:

  1. Jejku, ile lalek :) Szkoda że nigdy nie udało mi się być na takim spotkanku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lalek było sporo, i tak nie wszystkie uwieczniłam, bo wydawało mi się, że tym to już robiłam zdjęcie, a potem (w domu) okazało się, że się tylko na nie gapiłam z aparatem w ręku...
      Mam nadzieję, że kiedyś i Tobie się uda wybrać na taki zjazd :)

      Usuń
  2. What a fabulous assortment of dolls, don't you just love dolly meets? They are always so much fun and it's great to actually see the doll in real life rather than just on a screen. I'm glad you had a good time BB and thanks for sharing all the photos. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly meets are great and this one is special, because it gathers doll collectors form all different part of Poland :)

      I'm glad you like photos :)

      Usuń
  3. Takie spotkania to świetny sposób na oderwanie się od szarej rzeczywistości.
    No i zawsze jest co podziwiać. Mnie wpadła w oko Christie stojąca w pobliżu Hollywood Hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, takie spotkania ładują akumulatory na długo :) A piękności jest tam tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę z całego serca! ;)

    Może za rok mi się uda dojechać. Bardzo bym chciała spotkać się z Wami na żywo.

    Super zdjęcia, dzięki za fotorelację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję w takim razie, że za rok będziesz :) Super by było :)

      Usuń
  5. Ooch, jak ja tęsknię za lalkowymi meetami! Taka obfitość pięknych (i tak bardzo różnych!) lalek do zmacania... Zazdraszam :). A przy tym to zawsze świetna okazja do podładowania akumulatorów, a ileż ciekawych pomysłów można podchwycić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak takie spotkania mają moc :)
      Czasem trudno sobie wyobrazić, że nawet taka sama lalka u kogoś innego może wyglądać totalnie inaczej :) Mam nadzieję, że przy najbliższej okazji Tobie również uda się wybrać :)

      Usuń
  6. ojojoj! już widzę kilka nowych miłości!!!
    świetnie, że udało Ci się nie tylko tam
    być, przyjechać z nowym nabytkiem - ale
    jeszcze pofocić i przybliżyć nam te cuda!

    OdpowiedzUsuń