środa, 20 marca 2019

Pomalowałam Blajtkę\I've painted Blythe doll

Obiecałam, że pomaluję Zurince i Karolinie lalki (w stylu, który trochę odbiega od mojego) i dlatego robię zupełnie co innego. W moim Pudle Wstydu mieszkała sobie Zurinkowa Blajtka. I już nie mieszka. Dzisiaj wróciła do domu. Z nową buzią wróciła. I muszę przyznać, że jestem z niej zadowolona w 100%. W Baśniowie dostała na imię Trufla.

I promised Zurinka and Karolina that I will repaint their dolls (in not my style...) and because of this I was doing something different. On the bottom of my Box of Shame there was lying and crying Zurinka's Blythe. And you know what? She returned home today. With new face and I must admit I'm really pleased with how she turn out. Zurinka named her Truffle.

Czas na zdjęcia/Time for photos:

Chipy na zdjęciach w górnym rzędzie są mojego autorstwa/Eyechips in the upper line are made by me. 


Zrobiłam jej śpiące oczy/I made her sleepy eyes.


T: A tak wyglądam w okularkach i sukience zrobionej przez Inusię/This is how I look in glasses and dress made by Inka.



  

I to tyle na dzisiaj/And that's all for today.

21 komentarzy:

  1. Przepiękna ci wyszła. Taka urocza kujonka 😀😁
    A co do mojej Mirwen to zaczekam tyle ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zmobilizować. Wiesz makijaż to ona już ma... gorzej, że te "płaczki" muszę zrobić, ale jakoś się zmobilizuję.

      Cieszę się, że Trufla Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Oh BB she looks delightful! I think you have done a great job and her curly hair and specs add so much personality.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) It was great fun to putting her together :)

      Usuń
  3. She is looking quite lovely. I adore the colour of her eyelids. They look great against her skin tone. I also love the curly hair and glasses. She looks very tres chic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I love her eyelids color too, I think I'm a little bit addicted to this paint :)

      Usuń
  4. Witaj Balbinka,
    To piękna praca. Zrobiłeś fantastyczną robotę.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac :)
      Thank you :) I'm glad that you like her :)
      Big hugs
      BB

      Usuń
  5. Ależ ona śliczna! Wykonałaś naprawdę kawał dobrej roboty.
    Sukienusia i okulary made by Inka to urocze dodatki dla panny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że panna Ci się podoba. Blajtki to ten rodzaj lalek, które są ładne dopiero jak się je przerobi...

      Sukienusia zrobiona przez Inkę pasuje jej w 100% i jestem nią zachwycona :)

      Usuń
  6. Trufelka jest cudowna! Nie dość, że ma śliczne loczki, to jeszcze wspaniale ją pomalowałaś. :) Złote powieki to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Ta metaliczna farba na powiekach to moja największa miłość ostatnich czasów (mogłabym ją na wszystkie lalki kłaść). A loczki są super. Zastanawiam się czy dla mojej pannicy takiego skalpu nie zamówić...

      Usuń
  7. Trufla jest cudna także saute, ale w okularach rządzi na całego! Sukienysia, loczki i pyszczek - wszystko ze sobą doskonale współgra i daje strasznie sympatyczną całość. A takie metaliczne cienie sama bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te metaliczne farbki/cienie mają coś w sobie :)
      Cieszę się, że Trufla Tobie też się podoba :)

      Usuń
  8. Przypomina mi moją przyjaciółkę! Jest boska! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urocza musisz mieć przyjaciółkę :)

      Cieszę się, że panna Ci się podoba :)

      Usuń