czwartek, 27 grudnia 2018

Świąteczna wymianka / Christmas gifts exchange

Na jednej z grup lalkowych do których należę na FB pewna bardzo miła Adminka zorganizowała Wymiankę Świąteczną. Oczywiście lalkową 😀 Grupa ta poświęcona jest wszystkim możliwym lalkom, więc oprócz akcesu należało podać dla jakiego typu lalki ma być również prezent. Oczywiście się zgłosiłam i już na Mikołajki była u mnie paczuszka. Podziwiajcie moją silną wolę, że nie rozpakowałam jej, aż do Wigilii. 
Dopiero w Wigilię rano (z pomocą Mały Rączek) rozpakowałam swój lalkowy prezent. I ... zarówno ja jak i moje lalki jesteśmy zachwycone 😍😍😍😍 Jestem więcej niż pewna, że przy udziale tego konika powstanie jeszcze nie jedna sesja zdjęciowa. Na początek dopadły go Maluchy - Drobinka i Lunka, ale już Dyniacze się czają, Harajuku się przymierzają, i Yośki w kolejce stoją... Oj będzie się działo... 😁

I'm a member of many dolly groups on FB, but one of them is special to me. Our Dear Admin was administrated Christmas dolly-related gifts exchange. This group is open for all types of dolls, so to take a part in this event we had to "confess" for what doll type present will be. Of course I was taking part in exchange 😁 My gift arrived around 6th december (we call this day in Poland "Mikołajki" and we are celbrating Sant Nicolas name-day by giving small gifts to each other). But my will was strong and I didn't open my gift befor Christmas Eve.
I manage to open this lovely box (with help of Liitle Hands) in Christmas Eve morning. And I'm... so happy with this lovely tiny horse 😍😍😍😍 I'm sure I will use it in many photo sessions with many of my dolls. Pulllips, Harajukus and YoSDs are queueing to use it - so be prepare for the photos spam 😁 For now - Drobinka and Luna were first to use it.

A teraz czas na zdjęcia / and now time for photos: 










I to tyle na dzisiaj / And that's all for today

W dzisiejszej sesji udział wzięli:
- Drobinka - tiny bjd Tiny Delf TylTyl, Luts
- Luna - tiny bjd Luna, Doll Zone
- konik na biegunach - we własnej osobie
- Małe Rączki - Małe Rączki Mniejszego Potworka

17 komentarzy:

  1. What a lovely gift to receive BB, I love rocking horses and they do make the most wonderful dolly prop for photo shoots.:) I see Luna and Drobinka are already having fun . . . great photos!!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  2. What a wonderful idea for Christmas. The gift is amazing, very unique and special.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniczek uroczy. :) Nie dziwię się, że każda mała lalka chce go wypróbować.
    Co do angielskiego to oprócz literówek i pominięcia d w czasie przeszłym powinno być take part bez a w środku i on Christmas Eve morning. W poprzednim wpisie zaś powinno być in the end, bo jest at the end of sth. Mogę robić za korektorkę, no problem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że konieczek Ci się podoba, bo i ja i moje pannice jesteśmy zachwycone :)

      Co do korekty, to proszę o więcej i postaram się poprawić za chwilę wszystko :)

      Usuń
  4. Super prezent. Podziwiam Twoją silną wolę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jakoś tak mam, że jak coś postanowię to się tego trzymam chociaż mnie skręca z ciekawości :)

      Usuń
  5. Wspaniały prezent. A Twoja silna wola-WOW! Ja bym nie wytrzymała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę podziwiam Twoją silną wolę - na pewno nie było łatwo wytrzymać, ale zdecydowanie warto było czekać, bo konik cudny! Wcale mnie nie dziwi, że już się kolejka ustawiła :). Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo podziwiam silną wolę :)Ja na jeden ze swoich zapakowanych prezentów gapiłam się przez tydzień i gdyby nie wigilia, pewnie odpakowałabym go wcześniej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin Wigilia - jest dobrym wzmacniaczem woli - Tobie też się udało :) Jest nas dwie :)

      Usuń
  8. Myślę, że spoglądanie w stronę paczuszki przez ten cały czas także musiało być bolesne :) Tak jak powyższe komentarze - też podziwiam silną wolę :) Ale efekt końcowy na pewno wszystkie cierpienia wynagrodził :) Prezenty szykowne :) Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2019 :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Lalkowego Roku :)

      Usuń