wtorek, 8 maja 2018

Staś na działce

Otwarcie sezonu działkowego poczyniliśmy jeszcze w kwietniu, ale dopiero dzisiaj się ogarnęłam ze zdjęciami. Na początek na działkę pojechał sobie poszaleć Staś. Staś stwierdził, że trzeba się trochę poruszać po siedzeniu w pudle dość długo i tak sobie łaził to tu to tam 😀

Staś dostał dawno temu makijaż ode mnie i ostatnio przemyśliwałam czy by go przypadkiem nie przemalować znowu, ale chwilowo mu się upiekło. Za to koniecznie muszę mu upolować jakąś inną perukę, bo ten furek mnie trochę już denerwuje, ale tak mało jest "męskich" fryzur w dostępnych na rynku wigach. Jakby ktoś coś fajnego widział to proszę w imieniu Stasia o informacje 😀😀 

A teraz Staś na działce:



Nawet duzi chłopcy lubią chodzić po drzewach 😁



"Czy ja nie za wysoko wlazłem? Eeee, nieee 😁"


A na koniec wylegiwanie się w trawie 😊





A żeby nie było, że dzisiaj tak mało, to zabrałam się za przebieranie Dyniek w wiosenne/letnie ciuszki. I przy okazji cyknęłam im niewyjściową fotkę kanapową:


A zaczęło się od przebierania tych dwóch panienek:


I kiedy się ich tyle zrobiło?? Bo... oczywiście... to nie wszystkie wielkogłowego, które mam na stanie... tia... Ale i tak je kocham wszystkie 😍💙💚💛💜

A na koniec mała seria zdjęć z okazji tegorocznego dnia Gwiezdnych Wojen:



To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam 😁

12 komentarzy:

  1. To zależy co masz an myśli mówiąc "męskie". Krótkie? Może coś z Ringdolla albo Lutsa, oni mają jakieś krótkie nie furkowe.
    A Staś się wybyczył na działce, aż mu zazdroszczę. :) Z przebieraniem to już tak bywa, jak jedną dorwiesz to reszta też chce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wigi to tak- o takie krótkie mi chodzi. Przejrzę Ringdolla i Lutsa może faktycznie coś będzie fajnego :)
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Staś to ma fajnie. Wyleguje się na trawie i jeszcze wszyscy mu zazdroszczą...
    Ileż Ty masz tych dyniek? Coś pięknego! Co jedna, to ładniej wydstrojona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyniek mam masę, nawet sama sobie nie zdawałam sprawy, że aż tyle. Ale po prostu nie mogę się im oprzeć, a poza tym mam rękę do kupowania ich w na prawdę dobrych cenach :)
      A Stasiowi to faktycznie można zazdrościć takiego lenistwa :)

      Usuń
  3. Stas is looking really cool in the pictures! The photos in the tree are great, and also in the grass :-)! I can't help with the wig, but I cut fur wigs in shorter style in the past, and it looked good :-).
    Nice group photo and Star Wars photos also :-)! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent :) I like those pictures in the grass too :) Mayby I will try to cut/restyle his fur wig. Thanks for the tip :)

      Usuń
  4. Haha, dyńki się rozmnożyły... :D Ale stadko!

    Zdjęcia Staśka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyńki tak mają - zapraszasz jedną do domu, potem drugą, a one potem potajemnie koleżanki i kolegów zapraszają, a Ty się dziwisz czemu na ich półce tak ciasno ;)

      Cieszę się, że zdjęcia Stasia Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Staś jest taki uroczy :)
    Co do dyniek mam na razie jedną, ale boję się, że mi się rozmnożą jak twoje jeśli dokupie kolejną. Ta twoja gromada jest suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyńki tak mają. Na początku miała być Tangkou, Pullip, Taeyangx2, Dal i Byul, a potem poszłooo :D Także uważaj :D

      Staś dziękuje :)

      Usuń
  6. Ha, prawda znana nie od dziś, że lalki się stadami poruszają to i nie dziw się, że dyńki się rozmnożyły :) poczekaj jeszcze trochę i zobaczysz co będzie :)))
    Staś jest fantastyczny :) i też mu zazdroszczę tego lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe... na razie się ograniczam, ale zobaczymy na ile tego ograniczania wystarczy :p

      Cieszę się, że Stasiek Ci się podoba :)

      Usuń