poniedziałek, 21 maja 2018

Lalkowe spotkanie x2

Jako że jestem jakoś ostatnio mało ogarnięta blogowo to postanowiłam, że zrobię jedną notkę ze dwóch spotkań lalkowych - jedno miało miejsce jeszcze w trakcie majówki i było takim spotkaniem w małym gronie w pewnej czarodziejskiej Kwiaciarni, a drugie w nieco większym gronie odbyło się ostatnią niedzielę. Oba były super i w obydwu przypadkach pod koniec poległam z robieniem zdjęć, więc brakuje lalek kilku uczestników... Przepraszam, ale jak się wkręcę w rozmowę to zapominam o robieniu zdjęć 😞

Ale dość samokrytyki - zapraszam na zdjęcia. Na początek niedzielne spotkanie w Costa Cafee:




Cała ja, poza lalkami, które znam dobrze, zupełnie nie ogarniam co do kogo należało, ale wszystkie panny i kawalerowie byli wspaniali 😍


Te cudowne (i wiekowe) Panny Młode musiały mieć zdjęcie czarno-białe. Po prostu kolorowe nie pasowało. Swoją drogą, przepiękne kreacje ślubne stworzone są przez ich właścicielkę 😍 



Creepy Tośka - wcale nie jest przerażająca. Jest cudowna i urocza i ma przyciągające spojrzenie. Oczki ma  genialne 😁






 Pod koniec imprezy towarzystwo się już mocno rozluźniło - hipis z ziołem, a z tyłu...


Niektórzy to już nawet siły siedzieć nie mieli 😉


Inka, Neytiri i Flamingu - przepraszam, że się nie ogarnęłam i nie zrobiłam zdjęć Waszym lalkom... tyłek był już za ciężki...

A teraz przejdźmy do drugiego spotkania. Majówka w Secesji z Marzenką z Dłubanin Lalkowych (http://dlubaninylalkowe.blogspot.com/):


Nie byłabym sobą jakbym różowowłosego wypłosza nie pomęczyła...


Maluszki pozują razem. Antosia (dziewczynka) i dwóch chłopczyków. Wszyscy troje cudni 😍


Wielkogłowi:




I mały zawstydzony chłopczyk 💜



I tym razem znowu rozsiadłam się i nie zrobiłam żadnych zdjęć lalkom Inki. Inusia - uwielbiam Twoje lalunie, ale jakoś mi nie po drodze z aparatem do nich. Obiecuję się poprawić następnym razem....

Wszystkim bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za tak wspaniałe spotkania, możliwość poznania Was osobiście. Dopasowanie żywych ludzi do pseudonimówi i avatarów to jest coś mega fajnego i sympatycznego. Liczę na kolejne, równie przemiłe spotkania.


22 komentarze:

  1. So much variety in beautiful dolls! Don't we have one of the best hobbies in the world? :-) It must be very nice to meet other collectors indeed, we don't have such a community here. Lovely photos, and is that a Tina Cassini doll I see in the second photo? Wow, she's a real treasure! The brides are so beautiful, the black & white pictures absolutely does them justice!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, yes, we do have the best hobby ever :D Those meetings are great. I hope you will find more people in our hobby in your neighbourhoood in the future to make your own meetings :)
      This doll on second photo belongs to Kasia-Zbieraczka-Dziwaczka, and I believe this is Tina Cassini after reroot made by Kasia :)
      Thank you for your sweet comment :*

      Usuń
  2. Jak mi miło że uczestniczyłam w obu spotkaniach !!!! Też jak zaczynam gadać przestaję robić zdjęcia.... :):)
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :) Dobrze, że nie tylko ja mam taką przypadłość :) Oba spotkania były super :)

      Usuń
  3. Jak miło powspominać...
    Szkoda, że na tym drugim, większym spotkanku mnie nie było...
    Całuję😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, chociaż i tak było połowę osób z tych, które deklarowały się, że przyjdą. Ale i tak było super :) W sumie z lalkowiczami tak jest, że przychodzi połowa na spotkania :) Ale nic straconego, na pewno uda Ci się innym razem załapać na jakieś większe spotkanie :)

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, ze byłam na obu spotkaniach :) a zdjęć nie mam z żadnego ://// bo u mnie w ogóle zapomniałam ..... a w niedzielę telefon się wściekł i nie zrobił zdjęć ://// ale co tam wrażenia zostały :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te telefony i aparaty to guuupie są po prostu :) Ale i tak cudownie było się spotkać :)

      Usuń
  5. Wspaniałe lalkowisko! Jakoś mam pecha do spotkań. Albo pracuję, albo szwankuje mi zdrowie...
    Cóż, może kiedyś się jeszcze uda. Wpadła mi w oko panna w różowej satynowej bluzce z ostatniego zdjęcia. :)
    No i ten zawstydzony chłopczyk fajnie wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna w różowej bluzce należy do Cioci K. podobnie jak zawstydzony chłopczyk :)

      Szkoda, że nie dotarłaś ani na jedno ani na drugie spotkanie. Mam nadzieję, że następnym razem Ci się uda :)

      Usuń
  6. Cześć Balbinka,
    To są świetne zdjęcia. To naprawdę niesamowita kolekcja lalek.
    Wielki uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Giac :)
      Thank you very much :) On the meeting in Costa Cafee was nearly 20 doll collectors :) So there was so many beautiful dolls that I was unable to name them all :) I love dolly meets :)
      Hugs
      B

      Usuń
  7. Miło było wreszcie poznać Was osobiście i zobaczyć Wasze piękne lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :) Miejmy nadzieję, że niedługo uda się znowu spotkać :)

      Usuń
  8. Już u Kasi pisałam, że zdjęcia super i tylko można pozazdrościć Wam takiego spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana następnym razem musisz się wybrać do nas na wycieczkę, a jak nie to poszukać, bo może gdzieś bliżej Ciebie też się odbywają takie spędy lalko-lubów :)

      Usuń
    2. U mnie na końcu świata? Wątpię. ;)

      Może kiedyś zrobię sobie do Was wycieczkę. :) Marzenie.

      Usuń
    3. Zapraszamy zawsze i nieustająco :)

      Usuń
  9. Tyle piękności w jednym miejscu- aż zazdroszczę że mogłaś je wszystkie dokładnie obejrzeć.
    Przepraszam za prywatę ale właśnie pozbywam się akcesoriów dla lalek (likwiduję kolekcję) i mam trochę ciuchów i miniatur dla na sprzedaż. Jak chcesz to wpadnij zobaczyć na mój lalkowy blog http://besudolls.blogspot.com
    Sukcesywnie dodaję aukcje na Allegro oraz wystawiam co nieco w zakładce Wyprzedaż. Ceny wręcz symboliczne (często wychodzi 1-2 zł za szt).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, cudów była cała masa :)

      A na blog z przyjemnością zajrzę :)

      Usuń
  10. spoko, bez ciśnienia, o BB :)
    ja za to jak ten przysłowiowy
    odludek - tylko lalki i lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, ale normalnie mi aż głupio... Poprawię się następnym razem :* :* :*

      Usuń