piątek, 6 kwietnia 2018

Sleepy, czyli Brzydalek

Mam całą masę zdjęć z zeszłych wakacji, które czekają, aż się nad nimi zlituję. A że powinnam zająć się masą innych rzeczy związanych z pracą, prezentacjami, pisaniem wniosków itp, to... odgrzebałam jedną z takich sesji i oto przed wami Brzydalek, czyli Sleepy od Doll Chateau/Doll Zone. Mam wrażenie, że gdzieś już się kręcił u mnie na blogu, ale własnego wpisu się nie doczekał jeszcze.

Sleepy trafił do mnie prawie przypadkiem. Wypatrzyłam paskudnika na jakiejś grupie sprzedażowej i odezwałam się do Właścicielki, okazało się, że Brzydalek nie przypadł jej do gustu na żywo i tak jak przyszedł od producenta zaczął szukać domu. I znalazł go szybko. 

Brzydalka pomalowałam oczywiście sama, robiąc mu przy okazji blush, czyli cieniowanie całego miniciałka. Brzydalek wzbudza w domu taki powszechny zachwyt, że nawet moja Brzydsza Połowa WŁASNORĘCZNIE USZYŁA MU BLUZECZKĘ. Co więcej Chłopina Moja nabyła w ramach prezentu dla mnie mebelki dla Brzydalka, tak że maluch jest jedynym lalkiem z własnym M1.

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć Brzydalka w moim Kawałku Zielonego Raju. Zdjęcia nie przedstawiają żadnej historii, bo nie miałam na nią pomysłu, ale pokazują jakim uroczym stworzonkiem jest Brzydalek:




 A stópki ma po prostu genialnie zrobione (tak, wiem mam fetysz na lalkowe stópki i dłońki)



 Brzdalek na tle poziomek:




I tym słonecznym akcentem żegnamy się na dzisiaj: Brzydalek i ja 😊

W zaległej sesji udział wzięli:
Brzydalek - Sleepy od Doll Chateau/Doll Zone z makijażem wykonanym przeze mnie
Zielony Kawałek Raju - Ogródek Działkowy w centrum miasta walczący o przetrwanie

12 komentarzy:

  1. Wygląda na takiego bidulka co to nie wie gdzie się podziać. ;)
    Ja bym mu dała jakieś włoski, najlepiej taką fryzurkę na grzybka.
    Albo czapeczkę pilotkę. No i wcale nie jest brzydalkiem, jest uroczy inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten jego sierotowaty wygląd właśnie mnie urzekł najbardziej. I chyba dlatego też moja Brzydsza Połowa go tak lubi :D
      Włosów nie dostanie za nic na świecie, bo go uwielbiam takiego łysego i sierotowatego, z czapką, albo chustką to całkiem fajny pomysł, jak znajdę coś co będzie dobrze się prezentować na tej jego głowince to dostanie na 100% :)

      Usuń
    2. pilotka i szelki do portek
      w zestawie - TAAAK :DDD

      Usuń
    3. Albo taki kapelutek wiązany pod brodą, jak nosił miś Paddington (te jedyny i prawdziwy)

      Usuń
  2. Sesja taka słoneczna...
    Jaki tam brzydalek? Uroczy gość...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj słońca to nam się udało wtedy złapać trochę :) miejmy nadzieję, że już teraz do nas słonko zawita na dłużej :)
      A Brzydalek ma na imię Brzydalek i chociaż jest urodziwy inaczej to i tak go kocham niesamowicie :)

      Usuń
  3. Ale cudaczek uroczy! Jest wyjątkowy. I taki tyci. :) Mam nadzieję, że jeszcze się pojawi, pokaże swoje M1. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego M1 jest jeszcze mocno w stanie surowym, ale postaramy się niedługo zaprezentować, zwłaszcza że jego pierwsza Właścicielka się upomina o zdjęcia Brzydalka i jego mieszkania :D

      Usuń
  4. Brzydalek ma duży fanklub w Baśniowie :) a ja stoję na jego czele :) urocze z niego stworzonko :)
    Koniecznie domagamy się jako fanklubowicze obejrzenia M i ewentualnego zatwierdzenia czy się na M oczywiście nadaje i czy aby bezpieczne jest :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko ogarnę się z rzeczami do pracy, to na 200% Brzydalek zaprosi na zwiedzanie swojego M1 :) Brzydalek, aż się zawstydził, że tak wszyscy go lubią i uważają za ślicznego :D

      Usuń
  5. He is very cute :-)! Not Ugly at all! It's true, hands and feet are very important, and your boy's are very nice looking :-). The outfit looks very good on him, I love the colour combination!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. The colour combination of his outfit isn't mayby my favourite, but when your husband is sewing for your doll you don't argue about colours :D
      I adore his feet, they are so well sculped, however I would appriciate more details on his hands... but I love him so much <3

      Usuń