niedziela, 3 grudnia 2017

Dziewczyny lubią Gwiezdne Wojny

Moje Potworki kochają Star Wars. Może ma to coś wspólnego z tym, że i my lubimy... chociaż my to bardziej KOTOR, i obecnie SWTOR, ale w końcu to ten sam świat... W związku z tym w naszym domu pęta się pełno różnych drobiazgów związanych z uniwersum Gwiezdnych Wojen. I dlatego też, przy okazji sesji z nowym krzesełkiem (patrz: wieszak z IKEA) przypałętał się mały TIE fighter i okazało się, że Mania też uwielbia Gwiezdne Wojny, a w dodatku jest Imperialna 😉

Zapraszam na zdjęcia (od razu uprzedzam, że większość jest podobna):




Krzesełka z IKEA (będące wieszaczkami) są akurat w rozmiarze Byul/Dal. Na Pullipanny pewnie byłyby za niskie, ale dziewczę na obitsu 23 mieści się idealnie 😀


Mania: O takiego mam TIE fightera! Zrób mu zdjęcia ze wszystkich stron!!!




I na koniec kilka portrecików Mani i TIE fightera 😍




Ale żeby nie było, że w domu tylko Imperialni to proszę:


Do Mirwen Yoda dzwoni na holo 😀


W dzisiejszej sesji udział wzięli:
Mania (Manfreda) - Byul Dumbo po częściowym customie
TIE fighter - model statku
i gościnnie Mirwen i Yoda.


Szybkimi krokami zbliża mi się 1-sza rocznica blogowania... Co myślcie o jakiejś "rozdawajce" z tej okazji?

14 komentarzy:

  1. Świetna sesyjka :D. TIE Fighter wymiata, a krzesełko mnie powaliło :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Krzesełka sprzedawane są po trzy w zestawie za 10 zł i każde ma inne oparcie. Mnie, jak łatwo zauważyć, najbardziej podoba się to :)

      Usuń
    2. Ciałko mojej Luny jest wielkością bardzo podobne do Obitsu 23, pewnie też by się zmieściła na takim krzesełku :D.

      Usuń
  2. krzesełka coraz głośniej mnie wołają!

    ja ostatnio jestem wyczulona na gadżety
    związane z Predatorem i Mścicielami :)

    rozdawajka to świetna idea - ja się
    przymierzam u siebie na 100.000 wejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow 100.000 wejść to super wynik :) Postaram się wymyślić jakieś fanty i zorganizować rozdawajkę :) A krzesełka są na prawdę super. Na barbioszki troszkę przymałe, ale też obleci :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne miniaturki! Mania wyszła uroczo. :)
    A Mirwenka pewnie wolałaby pohasać z mieczem świetlnym. ;)
    To już prawie rok? W takim razie życzę wielu kolejnych i wszystkiego lalkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Czas leci strasznie szybko. Kto by pomyślał, co?

      Może dla Mirwenki wyszykuję jakiś miecz świetlny.

      Mam projekt ze świata gwiezdnych wojen, ale na razie gotowa jest w pełni tylko Padawan Lilly, częściowo rycerz Jedi, a reszta w kawałkach czeka na pomalowanie i obszycie. Nie wiem kiedy to skończę... chyba za 100 lat...

      Usuń
  4. Great photo session :-). Star Wars keeps being interesting even after all these years. Great chair and mini tie fighter! aha, a celebration is coming up! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. We (my husband, I and our children) love Star Wars universe. We all can find there interesting aspects, however they are totally different ;)
      I’m preparing some small anniversary giveaway. It will be world wide open so I invite you to participate :)

      Usuń
  5. Mania ślicznie wygląda i świetnie pokazała nowe krzesełko.
    Rozdawajka to genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesełka są na prawdę super i warte swojej ceny. Pewnie też da się je łatwo przemalować, więc będzie je łatwo dopasować do różnych wystrojów lalkowych domków. U mnie zostają na razie czarne. Wieczorem wrzucę na dollsforum zdjęcia z barbioszką, żeby było widać jak wygląda przy typowej pannie 1/6.
      Cieszę się, że pomysł rozdawajki Ci się podoba :) W takim razie coś na pewno wymyślę.

      Usuń
  6. Super sesja. :) Star Wars nie można nie lubić! :) Choć wyrosłam już z maratonów nocnych, to kiedyś się oglądało...
    Krzesełka super. :)
    Roczek - pięknie. Powodzenia dalej i niech Moc będzie z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak - niech Moc będzie z Tobą !!!! :) Jak ja kocham ten pyszczek Mani !!!! :)

    OdpowiedzUsuń