środa, 25 października 2017

Paćkam po lalkach Zurinki c.d. 2

Ostatnio (no dobra już jakiś czas temu) udało mi się pomalować kolejne panny należące do Zurinki - tym razem pod mój pędzel wpadły dwie mniejsze panny (YO-SD LittleFee Ante i TinyDelf TylTyl). Co prawda z TylTyla wyszedł chłopczyk, ale nie ma się co przejmować 😊 Też mu ładnie w chłopczyńskiej stylizacji, którą wyczarowała dla niej/niego Zurinka 😍

Wracając do maluchów - tym razem czekało mnie proste pomalowanie i na tym koniec. Zuri zażyczyła sobie, żeby Antoszka była mrrroczna - z mocnym i ciemnym makijażem... tia... ja i mocny i ciemny makijaż... u mnie czarne kredki się kurzą... Ale spróbowałam... zrobiłam co w mojej mocy... nie do końca wyszło tak jak miało, co więcej Szanowna Właścicielka wrzuciła na pannę tyle różowych ciuszków, że więcej się już nie dało... tia... A u mnie Antoszka występuje w uszytej przeze mnie bluzie i zdobycznych spodenkach (to był najmniej słodki zestaw jakim dysponowałam)...

Zapraszam na zdjęcia:


Wiem co niektórzy myślą o rzęsach u lalek, które sięgają do pół czoła...Ale tutaj był taki mój celowy zabieg - celowo wyszukałam najdłuższe jakie miałam. Uznałam, że pannie w mrrrocznym klimacie mogą takie posłużyć... 😊



Rzęsy są naprawdę meeega długie... 😍


A i dziewczątko miało jeszcze śpiącą buźkę. I muszę przyznać, że chyba pierwszy raz jestem zadowolona z tego jak mi wyszła. Obeszło się bez zmywania po sto razy i wydaje mi się, że uzyskałam efekt tej samej osoby tylko śpiącej 😊




Drugą ofiarą moich malarskich zapędów padł TylTyl - u mnie jeszcze trochę próbował wyglądać jak dziewczynka, ale u Zurinki zdecydowanie wypowiedział się o swojej płci - "JESTEM CHŁOPCEM" aż krzyczało. W tym wypadku wybrałam takie trochę rzadkie rzęsy, ale nie wiem czy jestem z tego wyboru do końca zadowolona. Najwyżej jeśli Zuri nie przypadną do gustu to zmienimy na jakieś inne. Może takie w kępkach będą delikatniejsze i bardziej pasujące? 

A teraz zapraszam na zdjęcia TylTylka:





Tutaj TylTylek wskoczył w wiga mojej Drobinki i starał się być leśną dziewczynką z rozwianym włosem... 😉



A tutaj zdjęcia zrobione moim ziemniakofonem, który nie lubi się ze sztucznym świtłem - TylTylek u swojej Właścicielki - już 100% chłopca w chłopcu... Tak to jest jak się lalkom zostawia wybór - miała być słodka dzidzia do uroczych kreacji, a wyszedł chłopaczek-łobuziaczek 😍



I tym optymistycznym akcentem kończę na dzisiaj. Mam w zanadrzu jeszcze jeden post z TylTylkiem, będzie to porównanie recast/oryginał, ale muszę zebrać wszystkie swoje przemyślenia na ten temat i oblec je w słowa najpierw w mojej obolałej głowie.

Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Rzęsy panny Antoszki pięęękne są. Uwielbiam takie rzęsy u lalek. Makijaż rewelacyjny.
    TylTylek fajnym chłopcem się stał, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba. Nie wszyscy lubią długie rzęsy u lalek, ale w tym wypadku po prostu nie dało się inaczej. A TylTylek to po prostu sam płeć sobie wybrał :)

      Usuń
  2. Ante urocza mimo że mrroczna :D. A elfik zdecydowanie wyszedł jak chłopiec i to cudny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ona taka mało mroczna wyszła... Takiego ciemnego makijażu całkiem jakoś podświadomie nie mogę zrobić, ale i tak cud, ze użyłam czarnej kredki ;) Ale cieszę się, że obie lalki Ci się podobają :)

      Usuń
  3. Ja do lalek nie zapałałam większym uczuciem, ale do Twojego malowania owszem. :) Obie postacie są pięknie przez Ciebie zrobione. :) Długie rzęsy mega pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamelia - w lalkowaniu właśnie piękne jest to, że każdy z nas kocha inne lalki i dobrze nam z tym, ale potrafimy docenić pracę innych :) Dziękuję za miłe słowa. Staram się, żeby nadawać lalkom trochę indywidualnego charakteru i żeby nie wyglądały wszystkie tak samo tylko pomalowane innym kolorem. Teraz stoję przed najtrudniejszym zadaniem, ale może się za nie wezmę od przyszłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. DZIEWUSZKA ma cudne spojrzenie
    na żywo tylko te Jej oczyska
    jako ten grecki lazur widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tomcio Paluszek zdecydowanie
    chłopcem powinien pozostać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Na zdjęciach nie jest to może tak na 100% widoczne, ale za to na żywo człowiek nie ma wątpliwości, że to chłopak :)

      Usuń
  7. Beautiful face-ups! I love the sleepy head :-). The eye lashes are perfect. Great job!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) This is a first time when I'm fully pleased with sleepy head, so it's really nice to hear that you like it too :)

      Usuń
  8. Co to za gender u ciebie? ;P Rzęsy bomba! Tym razem pasują w 100%. Ja bym nawet jeszcze te oczy bardziej przyciemniła, bardziej smoky eyes zrobiła. Ale i tak jest ślicznie. A chłopco-dziewczynka chyba lepiej wyglądałaby w krótkich włosach, taki tomboy wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, czasami zbaczam z jedynej słusznej drogi i do mojego malowania jakiś gender się wkrada... ;) Cieszę się, że Ci się rzęsy podobają. Z tym smoky eyes to się naprawdę starałam... Ale to silniejsze ode mnie robić delikatne makijaże ;) Ale i tak użyłam czarnej kredy!!! Sukces!!!
      Chłopczyko-dziewczynka wygląda lepiej w krótkich włoskach niż w długich, bo to w końcu chłopiec, a tylko niektórzy chłopcy wyglądają cudnie w długich włosach ;)

      Usuń
  9. Super! Mroczny makijaż wygląda świetnie, a TylTylkowi takie rzęsy pasują :D. Na ostatnich zdjęciach serio wygląda na łobuziaka, ale takiego inteligentnego, który siedzi cicho i zastanawia się co by tu zmalować, a jak już wie, to na miejscu nie potrafi usiedzieć :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) TylTylek faktyczni wygląda na takiego jak napisałaś. Ciekawe jest to jak czasem lalki same wybierają swój wizerunek i charakter, albo jak my sami jesteśmy w nich w stanie wiele zobaczyć ;)

      Usuń
  10. Jakoś się tej mroczności dopatrzeć nijak nie mogę , jeno słodkości widzę....... :)
    Z TylTylka mały cwaniaczek - chce być chłopcem ale i sukieneczkami nie pogardzi :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, bo mi jakoś takie mrrroczne średnio wychodzą... Może kiedyś się nauczę ;) Ale TylTylek jest super chłopcem. O ile moja TylTylka (Drobinka) to 100% dziewczynki w dziewczynce, tak tutaj wyszło co wyszło ;)

      Usuń
  11. Moja mroczna dziewczynka jeszcze pokaże swoją mrrrrroczność w całej okazałości i świat stanie oniemiały z wrażenia :)))))))
    Mała mroczna piękność całkowicie spełniła moje mroczne oczekiwania :)
    A maluszek sam sobie płeć puki co wybrał :) ale nie znaczy ze tak zostanie :) czas pokaże ............. kim jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że towarzystwo Ci się podoba, i tak tylko się czepiam, że obiecałaś jej czarne ubranko i jakoś Ci z tym nie po drodze :P

      Usuń