piątek, 29 listopada 2019

Zakupowy szał/Shopping fever

Dzisiaj znowu post na szybko - jakiś czas temu buszując na Etsy wpadłam na bardzo fajny sklepik z lalkowymi ciuszkami (https://www.etsy.com/shop/MyronBlackwoodDesign?ref=pr2018_faveshops). A że akurat była wtedy wyprzedaż to nakupiłam moim pannom bielizny i innych tam takich...

Again will be fast posting - some time ago when I was browsing the Etsy I found very nice shop selling dolls clothes (https://www.etsy.com/shop/MyronBlackwoodDesign?ref=pr2018_faveshops). And.. they had little sale then... and my girls got some new fancy underwear and other stuff...


Szybkie rozpakowanie - uwielbiam kiedy dostaję tak ładnie zapakowane przesyłki./Fast unboxing - I love getting so cut packages.




I moje dziewczyny przymierzające ciuszki - zestaw w założeniu był na MNF, ale okazało się, że i MomoniK się w niego zmieści./And here my girls are trying on new clothes. In the theory all sets were meant to MNF dolls but as you can see they also fits my MomoniK.






Przepraszam za bałagan w tle/Sorry for the messy background.
I to tyle na dzisiaj/And that is all for today.

16 komentarzy:

  1. There's nothing quite like bagging a bargain BB, your dolls are very lucky. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam, kiedy moje zakupy przychodzą tak zachęcająco opakowane. Świetne ciuszki upolowałaś dla swoich dziewuszek, widać, że są bardzo zadowolone z nowych zdobyczy :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, ładne opakowanie to połowa sukcesu, a dziewczyny przeszczęśliwe z nowych ciuchów :)

      Usuń
  3. Ciuszki fajne, ale jestem przekonana, że sama uszyłabyś o niebo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, może jakbym miała możliwość to bym spróbowała, ale ostatnio nie mam na nic czasu, więc szycie (nawet lalkowe) leży i łka w kącie...

      Usuń
  4. Świetne zakupy zrobiłaś dla swoich dziewczyn. A one super w tych ciuszkach wyglądają..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne uzupełnienie lalkowej garderoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That's a great Etsy haul! The styles are looking good on your doll.

    OdpowiedzUsuń
  7. aż miło otwierać takie prezenty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak coś jest tak ładnie zapakowane to od razu milej się robi :)

      Usuń