sobota, 2 listopada 2019

Jesień w parku/Autumn in the park

Jakiś czas temu jak jeszcze było pięknie, kolorowo, słonecznie i ciepło wybrałam się z Potworkami i lalką do parku. Tym razem towarzyszyła nam Rheia i nawet udało się zrobić kilka fajnych zdjęć.

Couple weeks ago when the weather was sunny, warm and colorful I went to the nearest park with my Little Monsters and a doll. This time MNF Rheia was keeping us company and of course I took some photos.






 
 

I to tyle na dzisiaj./And that is all for today

19 komentarzy:

  1. Rheia pięknie wygląda na tle jesiennych krajobrazów. Chusta doskonale chroni przed chłodem, a na dodatek jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chustę zrobiłam w zeszłym roku, ale na tegoroczną piękną jesień pasuje idealnie :)

      Usuń
  2. Widać, że Rhei podobała się wycieczka w plener. :) Nawet ubrała się stosownie.
    Muszę któregoś razu zapoznać z twoją śliczną dziewczyną mojego Rena. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwyciły mnie iście jesienne włosy Rhei!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, ta wściekła owca ma coś w sobie :) To jedna z jej 3 dyżurnych peruk, ale chyba najbardziej efektowna :)

      Usuń
  4. Jesień twarzy niesamowite plenery, które tylko czekają, by je wykorzystać do zdjęć! Parkowa przechadzka w słoneczku widać bardzo się Rhei podobała, a cieplutka chusta nie pozwoliła jej zmarznąć. Genialna peruczka, nie mogę się napatrzeć na te tycie sprężynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczną ma sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ta sukienka na każdej mojej lalce wygląda obłędnie. Normalnie dla siebie bym taką chciała, ale pewnie bym ją z 10 lat robiła :D

      Usuń
    2. Taaa... Znam ten ból :)

      Usuń
  6. Zachwycam się. Peruką - jest idealna dla Twojej panienki. Piękną sukienką i... obłędną chustą! Chciałabym taką dla siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny strój. Sama z chęcią ubrałabym taką zieloną narzutkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Udało mi się skomponować taką jesienną stylizację :) W sumie mogłam jej jeszcze dać rajstopki, ale chyba nie zmarzła :)

      Usuń
  8. I love her wig. It looks so cool. And she looks quite comfy in her outfit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) This is one of her 3 wigs, but the most spectacular :) I love how she looks like in it :)

      Usuń
  9. Fajnie, że udało Ci się zrobic takie fajne, jesienne fotki. Ja już chyba nie zrobię jesiennych w tym roku. Gdy było pięknie i kolorowo, nie miałam kiedy, później mnie zwaliła z nóg choroba i tak przeszło... Teraz już robi się łyso, bezlistnie... - mało to efektowne. Super fotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale może i Tobie się jeszcze uda, jeszcze trochę liści zostało i jak zaświeci słoneczko to potrafi być jeszcze ładnie, a jak nie to pozostaje czekać na zimę (i mieć nadzieję na śnieg i piękne zimowe zdjęcia).
      Buziaki

      Usuń