sobota, 8 grudnia 2018

Panna Nieświeża i ciuszki Zurinki

Ostatnio robię bardzo mało zdjęć moim lalkom, może to pogoda, zbyt krótki dzień, albo natłok życiowych spraw odejmujących ochoty na lalkowanie. Ale jako że zawsze lubię przebierać moje lalki to i tym razem nie mogłam sobie darować tej przyjemności. Kiedyś przy okazji odwiedzin w Secesji udało mi się wycyganić od Zurineczki kilka spódniczek i bluzeczkę dla lalek MNF. Jak powszechnie wiadomo lalki od Withdoll są również określane enigmatycznym kryptonimem "slim msd", więc wiadomo było, że Panna Nieświeża się zmieści.

A efekt naszych przebieranek będzie poniżej. Ale zanim zaczniecie przeglądać jej kolejne zdjęcia, chciałam napisać kilka słów o myśli przewodniej tej mini sesji zdjęciowej. Jak pewnie zauważycie w jej stroju zmieniają się tylko dodatki - buty i pojawiają się czarne pończochy. I zobaczcie sami jak ten sam strój może być uniwersalny. Od słodkiej dziewczynki takiej kawaii, przez nieco zagubioną w swojej kobiecości pannę w szpilkach do niesamowicie pewnej siebie i władczej kobiety. Mała zmiana dodatków i pozy i jak zupełnie inny charakter lalki i stylizacji. Mam nadzieję, że będziecie mieli podobne wrażenia. I w końcu, po tym przydługim wywodzie, zapraszam na zdjęcia:




Tajniacka zmiana obuwia...



I królowa jest tylko jedna. Panna Nieświeża zdaje się mówić - tutaj rządzę JA i tylko JA.




I na koniec dwa portrety. Zwłaszcza z tego ostatniego jestem zadowolona - Panna Nieświeża wyszła na nim oszałamiająco. I tak, wiem, ma zmierzwione włosy - jak ja, moje też nigdy nie są w jednym miejscu więc nie oczekuję niczego innego od moich lalek ;) 




I to by było na tyle. Ciekawa jestem Waszej opinii, czy też widzicie w niej taką zmianę, czy to po prostu moja wyobraźnia?

W sesji udział wzięli:
Panna Nieświeża - bjd, msd, Withdoll Priscilla
ubranka - made by Zurineczka z Baśniowa
podłoga i wygryzione drzwi - we własnej osobie

20 komentarzy:

  1. Chyba przegapiłam jakiś post, bo nieświeżość owej panny mnie tutaj bardzo intryguje. Czymże zasłużyła ona na tak wyborne imię? :D Bo wyglądowo to całkiem ładna ;-) Ciuszki super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna Nieświeża pojawiła się tu:https://balbinkoweemporium.blogspot.com/2018/10/panna-nieswieza.html i może na zdjęciach z jej pierwszej sesji bardziej widać, że ma taki trochę "nieświeży" odcień :D Akurat w prezentowanej w obecnym poście sesji na skutek zachodzącego słonka wyglądała wyjątkowo świeżo :D

      Usuń
    2. No to teraz rozumiem ;-) Odcień zgoła monsterkowy, fakt, ale uroda nadrabia - zdecydowanie

      Usuń
  2. Ciuszki śliczne, ale mam wrażenie, że te szpile na platformie zaburzają proporcje jej stópek.
    W tych pierwszych bucikach jej najlepiej. Dałabym jej jeszcze jakąś delikatną opaskę na włosy.
    Kolor oczu i krótka fryzura świetnie pasują do jej buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z tymi szpilkami jest taki, że są na nią minimalnie za duże. Ale i tak się cieszę, że pannica Ci się podobała :)

      Usuń
  3. Bardzo udane transformacje :). Panna Nieświeża w stu procentach potwierdza, że ładnemu we wszystkim ładnie, a jeśli to "wszystko" też jest bardzo ładne, to efekt się dubluje ;). Sweterek jest szczególnie uroczy! Zgadzam się też z Naną - pierwsze butki bardziej jej pasują. Drugie mogłyby wyglądać ciekawie w zestawieniu ze spodniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobała i sesja i ciuszki :)
      Co do bucików to mnie też bardziej podobają się te kocie, ale one zdecydowanie nadają jej taki dziewczęcy charakter. W mojej głowie miała mieć trochę bardziej wyrazisty charakter, ale u mnie wszystkie lalki z czasem "mamusieją" :)

      Usuń
  4. I am using google translate so forgive me if I get anything wrong in the comments about your post. I think you are right in that such a tiny addition of the stockings and heels can completely change her overall appearance. And the heels do definitely make her look more like a woman than a girl.

    Is this your first bjd? She's a Withdoll Priscilla isn't she? She is looking quite lovely. I really like the wig colour on her too. How are you finding bjds in general?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi!
      I think you understand everything perfectly :)

      And yes, you are right - she is Withdoll Priscilla :) She is my latest bjd :) First one was Doll Leaves Alex, but I was so scared to touch her that she still (after 3 years) is sitting on the shelf. But first bjd which I was playing with was Doll in Mind Miru - she is still one of my most favourite dolls :)
      I'm glad you like my Priscilla - her name in tranlation should be something like Miss NotFresh :)

      To answer you last question - most of my dolls are second hand: I love that feeling that I'm giving them second chance :D And this girls and boys were usually find in FB sells groups. Those ones for which I'm the first owner I bought throu Allice's Collection web site.

      Usuń
  5. Masz racje, drobne dodatki - a takie zmiany. Co do szpilek mam podobne odczucia jak Nana, są troszkę za ciężkie do tego stroju. Może do spodni pasowałyby lepiej?
    Ostatni portret jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze portret Ci się podoba. Ja jestem z niego szczególnie zadowolona :)
      Co do butków to muszę jeszcze spróbować ubrać ją w glany, ale obawiam, że te które mam będą na nią zdecydowanie za duże, bo są w klasycznym rozmiarze msd, a ona potrzebuje takie trochę mniejsze...

      Usuń
  6. Ale ona jest śliczna. Mi się najbardziej podoba przedostatnie zdjęcie ale to kwestia gustu. :) taka lalka jak ona wyglądała by dobrze nawet w worku na ziemniaki ;).
    Także wole ją w pierwszych butach. Może dlatego że w ogóle nie przepadam za szpilkami heh. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi BB! I'm with most of the others, and prefer the first shoe on her even though you wanted her to look more elegant. I enjoyed your photo shoot, but I'm not so young and wear glasses, so I find it difficult to read your post with the background you have chosen, so forgive me if I've missed something.
    Hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Xanadu!!
      I know that my background can be difficult, but I like this photo so much... On the other hand, I can't find any place where I will be alble to increase/decrease transaparency of this part with text.
      Hugs
      :*

      Usuń
  9. W każdej odsłonie Panna Nieświeża wygląda doskonale. Jakże małe zmiany potrafią zdziałać cuda...

    OdpowiedzUsuń