środa, 21 listopada 2018

Paćkam po Wielkogłowych

W moim pudle wstydu od dawna leżały dwie (no dobra, trzy, jedna jeszcze zalega) panny z Wielkimi Głowami - jedna różowo włosa Blythe factory i jeden przeuroczy ICY Pudel. Dziewczynki, leżały, leżały, aż się doczekały...

Tym razem nie bawiłam się w zmienianie im rysów buziek jak mojej Nutelce, ale za to starłam ich fabryczne makijaże, pomalowałam i wymieniałam dwie pary chipów na inne. A tak wygląda efekt mojego paćkania:

Panna Różowa - własność Kasi Zbieraczki. Kasia życzyła sobie żeby panna miała piegi i to było tyle jej życzeń. Mam nadzieję, że efekt końcowy spodoba Ci się Kasiu...







Miałam pomysł na powieki z takimi wyraźnymi mazami od pędzla jak nieraz widać na obrazach, ale jakoś nie wyszło mi to całkiem symetrycznie na obydwu powiekach - mam nadzieję, że Kasia mi to wybaczy 😅

Druga Panna to Pudel należący do Zurineczki. Pudel do ICY daleka krewna Blythe. Icusie mają inny rozstaw oczu i inny kształt ust niż Blajtki, ale reszta gabarytów jest podobna. Zuri jak zwykle dała mi wolną rękę w tworzeniu Pudla i oto efekt:







Pudel, podobnie jak Różowa, dostał nowy makijaż i dwie pary nowych oczu. Włosy Pudel ma niesamowite, aż mam cały czas ochotę czochrać ją za łepetynkę.

Mam nadzieję, że właścicielki będą zadowolone i że niedługo uda mi się podrzucić im ich lalunie.

I to tyle na dzisiaj
Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. No i jakie piękne popaćkane lalki. :D
    Panna Różowa podoba mi się najbardziej z niebieskimi oczkami, a Pudel z tymi ostatnimi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się paskudki podobają. Takie panny to jest na prawdę duża kanwa do pracy :) A z oczkami jest fajnie, bo są 4 pary i można poszaleć. :D

      Usuń
  2. Obie są przepiękne. Każda twoja metamorfoza zwala z nóg. Lalka Zuri podoba mi się bardziej, w tej zieleni wygląda obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż się zaczerwieniłam :)
      Każda z nich jest inna po prostu. Z różową jest ten problem, że nie miałam dla niej żadnego sensownego ubranka i taki golas wystąpiła. Ale z obydwu jestem zadowolona :D

      Usuń
  3. Pink z Dziwaczkowa zachwyciła mnie w zielonych oczkach
    a ICY w tych kolorowych niczym z malarskiej palety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nich jest super to, że oczki się zmieniają, cieszę się, że panny Ci się spodobały :)

      Usuń
  4. aaa - moja Śliweczka przypomina mi
    od pewnego czasu, że była umówiona
    na wymianę 1ej pary - wciąż nie mam
    czasu, ale mam nadzieję, że w któryś
    week-end uda nam się w końcu spotkać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inusia, pamiętam o tych twoich oczkach i jak tylko będzie okazja to zmienimy tylko musisz mi powiedzieć jakie by chciała Śliweczka :D

      Usuń
    2. i tu zaczynają się schody
      i to piramidalne - pannica
      jest mocno niezdecydowana,
      więc przeczekamy do stycznia,
      jak się określi - dam znać :)

      Usuń
    3. Propozycja jest aktualna bezterminowo, jak się panna namyśli to po prostu daj znać Kochana Inusiu :*

      Usuń
  5. Super buziunie zyskały. Różowa podoba mi się z różowymi oczkami.
    Pudelek jest mega słodki. :) Ostatnie oczka pasują moim zdaniem najbardziej.
    I jakoś tak myślę, że Pudelkowej można by dołożyć pieprzyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobały. Mam tylko nadzieję, że właścicielki też będą zachwycone :) Nad pieprzykiem myślałam, ale że do "spieprzenia" mam inną lalkę od Zuri to Pudlowi odpuściłam :D

      Usuń
  6. Ojej ! Jaka moja Różyczka jest CUDNA !!!! Dziękuję ! :********** Pudel też jest wspaniały :)
    Jesteś Wielka, coraz Większa ! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiuni, że panna Różowa Ci się spodobała :D Postaram się przy najbliższej okazji podrzucić ją do Secesji, żebyś mogła sobie odebrać :)

      Usuń
  7. CUDA PANI CUDA !!!!!!!!!!!!! dokładnie tak JESTEŚ CORAZ WIĘKSZA !!!!!!!!!!!
    Pudel rządzi :) i do tego te niesamowite oczyska :)łobuz jak sie patrzy :) oj będzie się działo :)
    Różyczka stanowi kwintesencję delikatności :) jest doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się jakoś w miarę szybko przywieźć Pudla i Różową do Secesji, żebyście mogły się nacieszyć na żywo swoimi skarbami :D

      Usuń
  8. Dyniogłówki spod Twoich rąk wychodzą takie cudne, że nic, tylko się zachwycać! od razu przybywa im i urody, i charakteru. Pannie Pudelkowej szczególnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To Twoje paćkanie po lalkach zawsze mnie zachwyca! Tworzysz od nowa ich wygląd i tym samym osobowość.
    Panny śliczne i nic więcej nie dodam, bo wracam na górę jeszcze raz obejrzeć...

    OdpowiedzUsuń