sobota, 11 marca 2017

Zaległy arrival - YouYou od Doll Love

Dzisiaj na prośbę lalkowej koleżanki wyciągnęłam moją malutką YouYou, żeby zrobić jej sesję zdjęciową. W związku z tym postanowiłam w końcu wrzucić na bloga zaległy (oooojjj mocno zaległy) arrival tej ślicznej panienki. 

Panienkę zamówiłam w zeszłym roku jesienią na stronie http://www.acbjd.com/. Panienka jest rozmiaru YO-SD czyli w tym wypadku mierzy 26 cm i pochodzi z firmy Doll Love, a model do YouYou. Muszę przyznać, że jestem pod dużym pozytywnym wrażeniem jeśli chodzi zarówno o kontakt z ludźmi z acbjd, jak i o podejście firmy Doll Love. Po zamówieniu dostałam miłego mejla od pracowników acbjd, że zamówienie zostało przyjęte i że poinformują mnie o wysyłce lalki do mnie. I faktycznie po jakiś 3 tygodniach od zamówienia dostałam wiadomość, że panna już do mnie leci i po około miesiącu miałam u siebie już panienkę z firmowym makijażem. Jest to na prawdę bardzo sprawna obsługa, a panienka jest mile ciężka i urocza. Dodatkowo, sami bez żadnych próśb z mojej strony, zaniżyli wartość przesyłki na deklaracji do 30$ i dzięki temu nie miałam żadnych problemów z cłem i vatem, Chociaż byłam gotowa na taką ewentualność.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z arrivala 😊

Na początek dobrze zaklejone pudło:

a w nim... tak, drugie pudło 😊


Za to w pudle śliczna kołderka:


A pod kołderką ludzik i certyfikat autentyczności (tak zwane COA)

Ludzik dobrze zapakowany w folię bąbelkową, osłonkę na buźkę i piankowe osłonki na dłońki i stópki. Aaaa i Ludzik przychodzi ubrany w urocze majtaski 😍


Ludzik wyswobodzony




 I ludzik ubrany. Niestety sesja zdjęciowa robiona na szybko, na kanapie, przy śpiących potworkach, więc zdjęcia trochę cierpią z powodu braku dobrego światła, ale ... za chwilę wyprodukuję drugi post z dużo lepszymi zdjęciami YouYou 😊



Mój łysy aniołek dziękuje za uwagę.

W dzisiejszej sesji udział wzięli:
YouYou - we własnej osobie, YO-SD firmy DollLove
pudło - a właściwie dwa 😉
kanapa - a właściwie narożnik

2 komentarze:

  1. Ja też ACBJD sobie chwalę. I pierwszy raz spotykam się z majtaskami. :) To taki miły akcent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ACBJD są na prawdę godni polecenia, a majtaski to na prawdę miły dodatek :) Taki podkreślający dziewczęcość tej lalki :)

      Usuń