sobota, 4 lipca 2020

Circus Kane - Princess Succulents



Zapraszam do mojego tajemniczego ogrodu... /Welcome, please come in to my Mystery Garden...


Witajcie, jestem Ogrodnikiem, a na imię mi Princess Succulents./Hello, I'm the Gardener and my name is Princess Succulents.


Powstałam w niezwykłym miejscu zwanym Circus Kane (https://www.ckdolls.com/) i zostałam stworzona przez Nefer Kane./ I'm form Circus Kane (https://www.ckdolls.com/) and I was made by Nefer Kane.


Jestem rozmiaru przerośnięte-YoSD i wyposażono mnie w pojedyncze stawy./I'm bigger-YoSD size and I have single joints.


Moje sukulentowe uszy są przyczepiane na magnes/My succulents ears are magnets on.


Mam nieproporcjonalnie dużą głowę i bardzo zgrabne ciałko, ale w tym Ogrodzie lubią istoty z dużymi głowami (tak przynajmniej zaobserwowałam)/I have big head and very beautiful body. I feel comfortable in this Garden because I saw many creatures with big head here.



To co typowe dla wszystkich tworów Nefer Kane to moje niezwykłe dłonie i stopy. Pięknie wyrzeźbione paluszki u dłoni i stóp ustawione są w niecodzienny sposób./I have typical for Nefer Kane's creations unusual feet and hands. Incredably sculpted fingers are formed in ususual way.



Oczywiście dopadłam tę pannę na rynku wtórnym, za 1/3 jej pierwotnej wartości. W innym wypadku nie byłabym w stanie pozwolić sobie na zaproszenie panny od Nefer Kane do domu. Ogrodniczka mieszka już u mnie zdecydowanie ponad pół roku, ale ostatni czas był taki zwariowany, że nie miałam jej kiedy przedstawić./ I bought this cute creature second hand, of course, for 1/3 of her initial value. In other way I wouldn't be able to invite any of Nefer Kanes' dolls to my home. The Gardener came to me more than half a year ago, but since then we have extremely creasy time so I have no time to present her properly.

I to tyle na dzisiaj./And that's it for today.

14 komentarzy:

  1. sukulenty kocham bezapelacyjnie!!!
    w roli nauszników/słuchów jeszcze
    nie widziałam - ale dobrze, że tu
    zajrzałam :DDD

    paluszki u stóp - jak przystało na
    ogrodniczkę - mocno przywierają do
    podłoża :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nefer Kane ma niesamowite pomysły na swoje lalki, trzeba przyznać, że Ogrodniczka jest jednym z jej "normalniejszych" dzieł, ale niesamowicie mi się podoba <3

      Usuń
  2. Sukulentowa panna jest niezwykłym okazem. :) Twórca miał niesamowitą wyobraźnię, dając jej roślinki zamiast uszu. Strasznie jestem ciekawa jak wyglądałaby w jakiejś peruce, np. czymś w stylu księżniczki Lei. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak wszystkie twory Nefer Kane są niezwykłe :) Ale peruki jako takiej na pewno nie dostanie, tylko jakieś wzroki jej wymaluje na głowie jak już kiedyś będę miała czas. Nie widzę jej w normalnych włosach :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo egzotycznie, a jej paluszki u sto kojarzą mi się z żabą. Są bardzo urocze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jej paluszki kojarzą się z dzieckiem biegającym po piasku na bosaka :) Ale może z żaby też coś mają :)

      Usuń
  4. Niesamowite są te sukulentowe uszka! Zresztą, cała panienka wygląda bardzo oryginalne i rozczulająco, z tą wielką główką i niewinnymi oczętami. Gratuluję dorwania jej w dobrej cenie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Lalki Nefer Kane poznałam dzięki naszej Agusi-Zurince, ona ma kilka i tak mi gdzieś siedziały z tyłu głowy, ale nigdy specjalnie na nie nie polowałam, aż okazja trafiła się sama :)

      Usuń
  5. Podziwiałam już Princess na insta i nadal jestem nią zachwycona. Jest bezapelacyjnie urocza, a wśród roślin czuje się chyba znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa panienka. Te uszy są niesamowite. Tak samo dłonie i stópki. Ach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi BB, your little gardener is very cute, but she looks quite sad, perhaps she needs a friend to play with. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń