poniedziałek, 4 maja 2020

May the 4th be with you

Niech moc będzie z Wami!
Z okazji 4-tego maja, będącego nieoficjalnym międzynarodowym dniem Gwiezdnych Wojen, składam wszystkim życzenia Niech Moc Bedze z Wami 😁

Z powodu Bobasa, koronawirusa i domowego nauczania dwóch Potworków nie miałam czasu na porządną sesje, wiec tyle musi wystarczyć,

May the 4th be with you
Since May the 4th is unofficial StarWars Day, I want to wish you all: May the 4th be with you 😀

Due to Newborn, coronavirus lockdown and being home-teacher for two older Monsters I didn't have enough time to prepare appropriate StarWars themed photos those must be enough,



Bez/Lilac flowers


Stópki 💕/feet


I to tyle na dzisiaj/and that's all for today

16 komentarzy:

  1. Niech Moc będzie z Tobą, Balbinko.
    A stopki bobaska mnie rozczuliły...

    OdpowiedzUsuń
  2. And you too! Sorry I'm late to the party. :) Love the lilacs and the little tootsies.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  3. You did more than me! I totally forgot about it! Belated May 4th!

    OdpowiedzUsuń
  4. niech MOC będzie z Wami ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę, nawet nie wiedziałam, że 4 Maja to tak ważne święto :)! Niech i moc będzie z Tobą! Ps. Fajne zdjęcia i prześliczna Withdoll'ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Priscilla jest boska, myślę intensywnie nad dokupieniem jej bliźniaczki, ale w szarym odcieniu :)

      Usuń
  6. Niech Moc będzie i z Wami! Trzymajcie się zdrowo :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech moc będzie z Wami. ;)
    Też masz wrażenie, że mimo tego "siedzenia w domu" masz o wiele mniej czasu niż przed całą akcją koronawirusową? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zdecydowanie mniej czasu mam teraz i to raczej nie przez Bobasa, ale szkoła kradnie masę czasu :)

      Usuń
    2. Mnie na razie się upiekło, nie mam jeszcze szkoły. ;) Ale i tak na wszystko mi czasu brakuje...

      Usuń