piątek, 12 lipca 2019

Raccoon Doll BJD

Kamelia weszła mi ostatnio na ambicję i zmobilizowałam się na tyle, żeby pochwalić się nową lalką od Raccoon Doll. Raccoon Doll to firma produkująca przepiękne panny i kawalerów o realistycznych rysach twarzy (bo proporcje jednak mają, jak określiła to moja Brzydsza Połowa, heroiczne). Ale mają swój niezaprzeczalny urok.
I tak oto jakiś czas temu zostałam posiadaczką żywicy od Raccoon. Sama żywica jest przyjemna w dotyku, lalka jest ciężka, a kolor (w moim przypadku natural) bardzo ładny. Lalki mają podwójne stawy, więc ich ruchomość jest znaczna, ale nie powala. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zakupu, ale że stworzenie jest o trochę nietypowych rozmiarach to będzie trzeba je obszyć...

Kamelia encouraged me lately to show you all my newest addtion to bjd crew. New doll is from Raccoon Doll company. This is not very popular (in Poland, at least) company, but they make very beautiful female and male bjd dolls with realistic face sculpts. However, proportions head to body are, like my Husband said, rather "heroic". 
What I can tell about doll - that is very well made with no seam lines, resin is very nice quality, smooth in touch, doll itself is quite heavy. My doll has double-joints, which is very convenient and it gives doll quite good poseability (but still I saw dolls with better...). But I'm very pleased with my new doll (even if the doll doesn't have any clothes due to it size).

Poznajcie Damiena od Raccoon Doll/Meet Damien from Raccoon Doll:





Damien dostał u mnie na imię Daniel. I miał po drodze kilka przygód z makijażem. Ponieważ zdążyłam go już pomalować, wkleić mu rzęsy, uznać, że są za długie, wydłubać je, uszkodzić makijaż, próbować poprawić i popsuć całkiem... A potem pomalować dwa razy i nie być zadowoloną z efektu... Na razie jest bez rzęs wklejonych, zobaczę czy mu jakieś dam, czy zostawię takiego. Nie mam ostatnio ręki do rzęs, więc nie ryzykuję, że coś zepsuję...

Daniem since is living with me got name Daniel. And since his arrival he has third make up. The first one was the best, but... I glued him eyelashes, then I decided that eyelashes are too long, so I removed them and accidentaly ruined his make up. Then I gave him two new face up, but I'm still not happy with how he turn out. I didn't give him upper lashes this time because I fear that I'll make new disaster...








Raccoon Doll właśnie zapowiedziało kilka nowości, więc zapraszam do zapoznania się z tym co robią o tutaj: http://www.raccoondoll.com/en_main.html.

Raccoon Doll just made couple of new sculpts and very pretty centaur girl. I recommend checking their website: http://www.raccoondoll.com/en_main.html

I to tyle na dzisiaj/That's all for today.

18 komentarzy:

  1. Aaaach, nareszcie! :D
    Facebook mi podpowiedział i od razu przyleciałam na bloga. Jak pisałam tam - nie wiem dlaczego, ale założyłam z góry, że to będzie dziewczyna od Raccoon. A tu proszę - kawaler! Ale rewelacja. :)
    Panowie ogromnie mi się podobają i też mam chrapkę na jakiegoś. Gratuluję nabytku!
    Co do makijażu, to wydaje mi się, że jemu przy tej posturze pasowałoby coś mocniejszego. Ten jest taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, starałam się utrzymać w tajemnicy jak najdłużej, że to chłopaczydło. :)
      Co do makijażu to zależało mi na tym, żeby był jak najbardziej naturalny (czyli bez makijażu, tylko z cieniowaniem buźki + brwi i rzęsy) dlatego tak delikatnie wygląda.

      Usuń
  2. Faceta bym sie nie spodziewała. Ale jest ciekawy :) dobierzesz mu jedną ze swoich żywic jako partnerke?
    Zdjęcia w pościeli takie zmysłowe😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facetów to ja lubię, ale w moim ulubionym rozmiarze MSD trudno o facetów, który nie będą wyglądali jak dziewczyny...

      Usuń
  3. OOO jakiś dżentelmen sie pojawił... Ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mam ich kilku (zdecydowanie mniej niż dziewczyn), ale jakoś w pudłach siedzą ostatnio...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mnie urzekły jego rysy, starałam się je podkreślić, ale tak jak pisałam pierwsze malowanie było najlepsze, a z tym co jest teraz muszę żyć, aż nie popaciam po nim znowu :)

      Usuń
  5. W życiu bym nie przypuszczała, że przygarniesz faceta. :)
    Choć rysy twarzy to nie moja bajka, ciałko jest niczego sobie.
    Można by przypuszczać, że to 70cm, bo facet jest dość mocno zbudowany.
    Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go w peruce i konkretnych ciuchach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Nana, ja mam kilku facetów :) Dobrowolnie ich do stada zaprosiłam, ale fakt, że częściej mnie dziewczyny urzekają :)
      Fakt, że budowę ma jak jakiś olbrzym, chociaż i jak na swoje MSD to taki trochę przerośnięty jest (ino ta głowinka taka mała...)
      Z peruką i ciuchami to pewnie jeszcze potrwa, ale pomysł na włoski już mam tylko muszę włóczkę w odpowiednim kolorze kupić :)

      Usuń
  6. Gratulacje, to kawał bardzo przystojnego mężczyzny!! Czekam teraz na pełną prezentację w całej krasie, ale już widać, że poczekać warto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Congratulations on the new doll! Raccoondoll do make some lovely dolls. I really like their style. He looks great in your photos too!

    OdpowiedzUsuń
  8. przyłączam się i ja do gratulacji -
    wszak to niezmiernie ciekawy MEN ♥

    OdpowiedzUsuń