poniedziałek, 11 lutego 2019

Zimowe panny cz. 2/Winter gals part 2

Nieplanowane zakupy, kiedy nie ma się już pieniędzy to moja specjalność. No ale powiedzcie jak tu przejść obojętnie obok takiej piękności.
Ale zacznijmy od początku...
Na początku było pudło.

Spontaneous purchases, especially when my wallet is empty, are my specialty. But how to resist such a beauty?!
But let's start from the beginning...
In the biginning there was a box.



A w pudle - cudo. Pierwszy raz zdecydowałam się kupić lalkę bjd w pełni skończoną - taką jaką ją twórca wymyślił od początku do końca czyli w wersji stockowej (po naszemu: z makijażem, ubraniem, fryzurką i innymi bibelotami). Trzeba przyznać, że to zdecydowanie inne dla mnie doświadczenie.

In the box was small miracle. This was first time when I decided to buy a stock bjd. Totally finished doll - doll which was created by the Doll Maker from the beginning to the end. With stock make up, wig, outfit and shoes. This was something completly new for me.

Poznajcie Lillian od Mystic Kids.

Please meet Lillian from Mystic Kids.




Ona bez problemu stoi z jedną nóżką bardziej 😍😍😍/She can stand with one leg behind easly 😍😍😍


Jej ubranko jest cudowne, wielowarstwowe. Bardzo dobrze uszyte, a panna wyposażona jest również w bieliznę. Do tego te buuuty 😍😍😍😍 W zestawie jest jeszcze kapelutek i dwie spinki, ale jakoś im darowałam i nie ubierałam jej w te dodatki.

Her outfit is gorgeous, multilayered. Very well sewn and she even has underwear. And those shoes 😍😍😍😍 Moreover, she has a funny hat and two brooches, but I decided not to put it on her.







Tak się złożyło, że i Byul Princess Minty i Lillian przybyły do mnie w styczniu i swoją kolorystyką przypominają zimę, więc już na zawsze zostaną zimowymi pannami w mojej głowie (nawet jeśli zdecyduję się je jakoś przestylizować, chociaż na razie się na to nie zapowiada),

Both Byul Princess Minty and Lillian came to me in January and their color schemes are bringing to my mind winter so for ever they remain in my head as a Winter Gals (even if I decide in some future - rather distant - to re-style them).

I to tyle na dzisiaj.
And this is all for today.

18 komentarzy:

  1. She is a beautiful doll BB, I can see why you wanted to bring this one home. :) I like her outfit, especially those little boots, and the colour of her hair too! The only thing that concerns me is her eyes, one pupil looks larger than the other . . . or is it my imagination?
    Congrats!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      You know, there is something strange with her eyes. No some photos I can see difference in her pupil size, but it isn't noticeable in reality...

      Usuń
  2. Ależ ona cudowna! Przepiękne kolorki, faktycznie takie zimowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow. Ale jest piękna. Ne wiedziałam nawet że ten mold ma zęby bo ta Niny nie ma ich pokazanych.
    Cały strój ma cudny ale buuuty to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty rządzą. I tak ten mold ma ząbki, tylko trzeba je pomalować :)

      Usuń
  4. Oh congratulations! She is beautiful. I've had my eye on her too and always wanted to see "real" non promotional photos of her out of the box. I love that her face up looks exactly like the promotional photos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so pleased with her. Her make up is perfect and there is even this tiny beauty mark which was on promo photos :) If you still want to ad her to your collection I can fully recommend her :)

      Usuń
  5. Gratuluję kolejnego, bardzo udanego zakupu! Lillian jest niezwykle urocza, a do tego pięknie odziana! Przygotowana na zimę, bez dwóch zdań :). A kapelusik pokaż koniecznie, nawet niekoniecznie na lalce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelutek w takim razie pokarzę przy okazji, ale to takie przypinkowe oszukaństwo drobne :) niby fajny jest, ale jakoś bez niego też mi się podoba Lilka :)

      Usuń
  6. Skusiłaś się na fullset. :) Śliczna jest i te miętowe akcenty w ubranku bardzo mi się podobają. Bardzo jestem ciekawa jej dalszego u ciebie rozwoju. Ja bym jej zmieniła oczy pod kolor rękawków i pończoch. :)
    PS specialty, start from the beginning, in the beginning, their color schemes… szyku i przedimków już mi się poprawiać nie chce. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się będzie u mnie rozwijała jakoś bardzo. Na razie mam problem, żeby ją rozebrać z tego stockowego wdzianka. Tak mi się podoba, że siedzi i nic przy niej nie robię (co u mnie nie jest normalne...)

      Dzięki za uwagi :)

      Usuń
  7. Fantastyczny nabytek! Jest prześliczna. A kolorki, w które jest ubrana uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka cudna! Nie dziwię się, że wzięłaś ją w komplecie, bo to prześliczne połączenie. Przeogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nią na zachwycać nie mogę. I pewnie długo jeszcze posiedzi w swoim firmowym ubranku, bo zachwyca mnie kompletnie :D

      Usuń
  9. Lalka cudna ale jeszcze bardziej podobają mi się jej buty:)P.S. Jeżeli chciałbyś dorzucić jakieś miniaturki dla lalek do swojej kolekcji to zapraszam do mnie na blog. Od kilku miesięcy robię wyprzedaż miniatur i akcesorii lalkowych po tanich cenach. Wpadnij na http://besudolls.blogspot.com lub na moje konto na Allegro- Besu4.

    OdpowiedzUsuń
  10. orzeźwiająca miętowa księżniczka ♥

    OdpowiedzUsuń