wtorek, 23 października 2018

Kolejna odsłona Sunnivy

Jako że ostatnio miałam dzień lalkowej poczty i przyszły za jednym zamachem moje zamówienie z Kazachstanu i z Holandii to mojej i moich laluszek radości nie było końca. 
Oczywiście Sunniva przejęła większość zamówień, ale że Październik jest miesiącem wiedź to nie ma się co dziwić, że uznała, że jej się wszystko należy. 
Zakupów z Holandii dokonałam na IG - okazuje się, że jest to też zło, które wyciąga pieniądze na lalkowe cuda. Kupiłam dwie peruczki, z których zaprezentuję jedną, sukienkę i bluzkę w koty (którą też pokażę innym razem). Za to zakupy z Kazachstanu to etsy - źródło zła wszelakiego i tak pięknego, że po prostu portfel pęka - to dwie pary bucików na Sunnivowe stópki. Buciki robione na szydełku, ale tak cudne, że po prostu musiałam je mieć. 


To zapraszam do oglądania:

Najpierw buciki - tak przyjechały:




No czyż nie są zniewalające? I te kolorki... 😍😍😍😍 trochę wahałam się między niebieskimi a fioletowymi, ale w końcu stanęło na niebieskich.


A tutaj już Sunniva i jej nowy image - czerwoniaste włosy są super, do tego sukienka w kotka i sesja zdjęciowa z przymierzania butów 😁







A na koniec seria portretów - bo uwielbiam tę wiedźmę i już 😊 






I to by było na tyle dzisiaj.

W sesji udział wzięli:
- Sunniva - MNF Rheia, Fairyland
- nowa sukienka
- nowe buciki

14 komentarzy:

  1. Panna pięknieje z dnia na dzień! :)
    Włosy bombowe, ten kolor dodaje jej charakteru.
    A sukienka kawaii. Butki już podziwiałam na IG.
    O tak, wszystkie te internety wyciągają kasę, ale jak tu oprzeć się takim ślicznościom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internety są groźne dla portfela :)
      cieszę się, że Ci się Sunniva w nowych nabytkach podoba :)

      Usuń
  2. Wow. Wygląda niesamowicie w tej peruce. Jaka tam wiedźma, urocza jest. :D tak wiem co zrobiła swojej poprzedniczce...
    Buciki są super słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd może zmylić :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Genialna peruka, a sukienka z kotkiem jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peruka jest cudna - uwielbiam wszelkie rudości u lalek, a ten kolor zdecydowanie podkreśla charakter Twojej pięknej trucicielki. :D
    Buciki są przecudowne. Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś się im oprzeć. Ja doskonale wiem, jak to jest z tym patrzeniem w Internety...
    Sukieneczka też fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek patrzy,a kieszeń boli... Ale czasem warto zaszaleć :)

      Usuń
  5. Bardzo słodziutkie butki, to był zdecydowanie trafiony zakup :). Sunniva wygląda w tej stylizacji niewinnie, ale jednak z pazurkiem - zwłaszcza na ostatnich zdjęciach widać, że coś kombinuje, że coś się w tej rudej główce kłębi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona taka jest - dziewczyna z pazurem :) Cieszę się, że buciki Ci się podobają :)

      Usuń
  6. Butki urocze.
    A Sunniva wygląda pieknie z rudymi włosami i w sukience z kotkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie buty świetne,
    ale to sukienusia a nade
    wszystko żelaziwne krzesło
    skradło dziś mą uwagę :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzesełko zacne, już drugie takie udało mi się dopaść. Pierwsze mam w bieli i zastanawiam się czy i tego by nie przemalować :)

      Usuń