czwartek, 12 lipca 2018

YO-SD nie za milion monet, czyli znowu Jujusia :)

Jakiś czas temu (no dobra, w kwietniu, czyli bardzo dawno temu, ale dopiero teraz dogrzebałam się do zdjęć zapisanych w odmętach karty pamięci mojego aparatu) zrobiłam krótką sesyjkę mojej Jujusi. 
Jujusia rzadko wychodzi z pudełka, ale to dlatego że mieszka w pudełku bardzo wysoko i trzeba się nagimnastykować, żeby ją z szafy wydostać, ale i tak jest moim kochanym maluszkiem i wielce uroczą panienką.
Jujusia to YouYou od firmy DollLove. Jest to dosyć tania firma jak na legalne lalki bjd, która produkuje bardzo sympatyczne stworzona. Jujusia jest panienką ze stawami typu single-joint (czyli pojedyńczymi), przez co troszkę gorzej z artykulacją u niej, ale za to jest niesamowicie ustawna, jak się ją postawi to stoi i nie kombinuje jak tu się na buźkę przewrócić. Więc jeśli ktoś planuje przygarnięcie jakiegoś takiego miłego słodziaka to polecam przejrzeć ofertę Doll Love u jakiegoś dystrybutora np Alice'sCollections (klik w link).

A teraz zapraszam na zdjęcia:







I to tyle na dzisiaj.
W dzisiejszej sesji udział wzięli:
- Jujusia - DollLove model YouYou (z firmowym makijażem)
- fioletowa narzuta na łóżko - we własnej osobie

15 komentarzy:

  1. A lovely doll! I also love her hair style and clothes :-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I was experimenting with wigs on her, but this one suits her best in my opinion :)

      Usuń
  2. Jej imię kojarzy mi się z Anną Jujką, tą choreografką. :)
    Niewątpliwą zaletą takich maluchów jest ich stabilność.
    Te raczej nie polecą ci na ryjek.
    Może należałoby zmienić lokalizację pudła, bo dziewuszka zasługuje, by pokazywać ją częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jej przypadku to po prostu przekształcenie nazwy modelu, ale kto wie kim zostanie jak dorośnie ;)

      Z pudłem będzie gorzej, bo na dole nie mam już na nie miejsca i mieszka w takim niby pawlaczu, ale raz na jakiś czas Jujusia ucieka ze swojej kryjówki, żeby się światu pokazać :)

      Usuń
  3. Panieneczka jest prześliczna! Wcale nie widać, aby miała jakiekolwiek problemy z pozowaniem. :) A urok od niej aż bije.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na prawdę ustawna i za to ją bardzo lubię :) Cieszę się, że Ci się spodobała :)

      Usuń
    2. Właśnie aż za bardzo. ;)

      Usuń
  4. Śliczniutka! I ma bardzo urokliwe ciuszki :). Pokazuj ją koniecznie częściej - jest spora ilość mniejszych, mniej znanych firm, które mają bjd nie ustępujące urodą bardziej popularnym moldom, więc trzeba je koniecznie propagować :).
    Ps. Strasznie podoba mi się peruczka Jujusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jujusia zmieniła już kilka peruczek, ale ta zostanie chyba docelową, bo najładniej w niej moim zdaniem wygląda :) Taki mam zamiar pokazywać ją i inne moje skarby z miej znanych firm :) Cieszę się, że Jujusia Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Jakie fajne maleństwo :D. Widać, że się cieszy. Tylko z czego? :D.

    OdpowiedzUsuń