piątek, 8 czerwca 2018

MNF Rheia - czyli Sunniva

Swoją MNF Rheia pokazywałam Wam już jakiś czas temu. Było biedactwo bezwłose i jakieś takie ciche i nic o sobie powiedzieć nie chciało... do czasu...

Dziewczyna dostała wiga od niezawodnej Angeli w kolorze brąz/ciemny kasztan, przebrała się, pojechała na działkę i pokazała swój charakter...tia...

Ona: Tak sobie tu stoję i myślę...


 Ona: Pewnie byś chciała wiedzieć jak się nazywam?

 Ona: Sunniva. Mam na imię Sunniva.

Ja: eee... Ale... Ale... moje lalki mają albo polskie imiona, albo imiona firmowe...
Sunniva: I co z tego?! Ja MAM na imię Sunniva.

Sunniva: Coś ci się nie podoba?!!
Ja: eee, nieee, no w sumie nieee



Sunniva: No ja myślę. Zabieraj te dzieciaki z hamaka. Teraz moja kolej. Po drzewach już połaziłam teraz bym sobie odpoczęła. Nooo...

Sunniva: Na reszcie...




Tia... Twierdzenie, że Sunniva tak jak większość moich lalek ma dobry i spokojny charakter, a do tego jest miła dla wszystkich, jest zdecydowanym nadużyciem... Trafiła mi się niezła wredota... Domyślam się, że to nie poprzednia właścicielka postanowiła się z nią rozstać, tylko Sunniva postanowiła się przeprowadzić i poprzednia właścicielka nie miała nic do gadania.

Zamierzam kupić jeszcze dla niej krótki rudy wig, żeby miała na zmianę i zastanawiam się nad zmianą oczu na jakieś bardziej magiczne, albo po prostu bardziej wyraziste... Ale sama się zaskoczyłam, że Sunniva została Sunnivą...

Pozdrawiamy
Sunniva - MNF Rheia (Fairyland)
Zielony Kawałek Nieba - Zielony Kawałek Nieba Walczący o Przetrwanie

18 komentarzy:

  1. No proszę, kto by się spodziewał, że tak niewinnie wyglądająca panna może mieć taki wyrazisty charakterek...
    Imię piękne. Panna śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też się nie spodziewałam. Puki włosów nie dostała i siedziała w chustce na głowie to taka grzeczna była :D

      Usuń
  2. Ślicznie się prezentuje! No i imię z Sagi o Ludziach Lodu. :)
    Hm, ja widziałabym ją w złotych oczach albo zielonych. A może heterochromia?
    Oj widać, że to panna z charakterem. :) Samica alfa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prawdziwa wadera :) A imię faktycznie skandynawskie :D Jeśli chodzi o oczy to na razie zupełnie nie mam pomysłu na kolor. Muszę wyciągnąć pudełko z oczami i przymierzać :D

      Usuń
  3. Ha, I like her attitude ;-D! Beautiful girls don't always have to be sweet and overly nice :-D! The wig looks great on her, and I love her outfit! Cool photos as well :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Millicent :D She is a bit bossy, but she is so pretty that she can do more than others :D

      Usuń
  4. A to pannica! :)

    Charakterek charakterkiem, ale piękna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i charakterna i piękna :) Zakochałam się w niej tak bardzo, że poświęciłam postanowienie posiadania nowej Mirwen :)

      Usuń
  5. No co Ty ???? Przecież wystarczyło popatrzeć na pannę i od początku było widać , że rogata dusza w niej siedzi :) Poczekała tylko chwilę żeby się upewnić czy jej nie eksmitują i pokazała na co ją stać :) takie dziewczyny z charakterem są bardzo fajne :) a imię Sunniva jest po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie na początku omamiła swoim urokiem, ale jak tylko kudły dostała to wyszło szydło z worka :) Widać Ty się na niej bardziej poznałaś niż ja :D

      Usuń
  6. Lalka z charakterkiem :D Zawsze w kolekcji musi taka być :D
    Czekan na kolejne wpisy z nią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musi być jedna zołza, bo byłoby za miło. :) Jak tylko ogarnę się to na pewno jeszcze nie jedną sesję z nią pokażę :)

      Usuń
  7. Śliczna jest! Charakterek można wybaczyć :) :) :) Bardzo ładne zdjęcia! Hamaka normalnie zazdroszczę! Sama bym się ulokowała pod drzewem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a hamak jak najbardziej ludzki, więc jak panna i Potworki dadzą się zgonić to można czasem samemu skorzystać :)

      Usuń