poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Pullip Batgirl

Dawno nic nie pisałam, a jeszcze dawniej zdjęć nie robiłam, ale chorujące Potworki i nawał pracy niestety nie sprzyjają "lalkowaniu". I czasu nie ma i siły nie ma. Ale postanowiłam się nie poddać i chociaż na ADAW coś "cyknąć" i w związku z pięknym słońcem tuż przed jego zachodem wyciągnęłam mojego słonecznego skarbka - Pullip Batgirl Japan version.
Nietoperka, jak większość moich panien, jest z drugiej ręki, ale jak tylko zobaczyłam ją na evilbay'u to nie mogłam się powstrzymać i kliknęłam kup teraz. Jak pewnie wiecie, albo i nie, bo nie lubicie Pullipów tak jak ja, Pullip Batgirl miała dwie edycje - jedna była białolicym rudzielcem w stroju czarnożółtym (nr. 134 tu https://pullipsandjunk.com/pullips-company/pullip/pullip-release-list-part-2-2009-present-releases/) i druga ciemnolica, z czarno-niebieskimi włosami w czarnym stroju (nr. 136 tutaj https://pullipsandjunk.com/pullips-company/pullip/pullip-release-list-part-2-2009-present-releases/). Obie panny to wersje limitowane do niewielkiej ilości sztuk, więc wydawałoby się trudno dostępne, a tutaj trafiła się okazja - sprawna panna, ze zmienionymi chipami i bez stroju, ale w na prawdę dobrej cenie 😍I jak się tu oprzeć :)

I dlatego też ta słoneczna panna mieszka u mnie już od jakiegoś czasu. Doczekała się co prawda tylko dwóch sesji (w tym druga w ten weekend), ale to nie znaczy, że jej nie kocham czy o niej nie pamiętam. Po prostu, ostatnio za mało słońca było 😉

A teraz zapraszam do podziwiania zdjęć:




Ją zachodzące słońce na prawdę kocha 💗




I na koniec zasłużony odpoczynek po ciężkiej pracy:


Na koniec wrzucę jeszcze kilka zdjęć z pierwszej sesji Nietoperki (jeszcze z lata);


I moje ukochane stópki:



Trzeba przyznać, że stópki Pullipek (oprócz tego, że są niesamowicie małe) to są na prawdę ładnie i szczegółowo zrobione.

Podsumowując
+ Panna ma piękny słoneczny kolor skóry (chyba zbliżony od obecnego MIO Moccha)
+ Ma bardzo przyzwoitego wiga (nie puszy się i nie mechaci)
+ Mnie się bardzo podoba zestawienie delikatny makijaż oczu i mega mocne usta
+ Słońce ją kocha
+ Ma cudne stópki

- stópki są kruche i delikatne (strach, że się połamią)
- nie da się jej przesadzić na obitsu (bo nie ma w takim kolorze)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was zdjęciami Nietoperki. Ciekawa jestem czy wolicie opalone czy blade panny?

10 komentarzy:

  1. Netoperka ma piękną barwę oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się mega podobają i są zdecydowanie fajniejsze niż fabryczne :)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie wolę, blade panny. Przesadzić na obitsu się jej nie da ale na MTM jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blade dają super radę na obitsu i to jest ich wielki plus. Ja mam ten problem z MTM, że mi się ich dłonie strasznie nie podobają... Co prawda nie ma potem problemu z ubraniami i obuwiem... ale te graby jak szufle od łopaty... :/

      Usuń
  3. Fakt, szkoda, że nie można zmienić na obitsu. Ale panna bardzo ładna, z makijażem jak u gotki. ^^ Już ją widzę w stroju a la Królowa Nehelenia. :) Jeśli chodzi o żywice, to jestem przeciwna opaleniźnie, zupełnie nie mój gust. Pullipki wyglądają fajnie, choć gdybym ja miała jakąś kupić, pewnie byłaby to Sabrina (bo lubię Audrey) albo Sailor Starhealer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o pullipki to sajlorki to zupełnie nie mój klimat... Ale na szczęście jest ich tyle, że każdy (kto lubi wielkie łby) coś dla siebie znajdzie :) Co do żywic to z opalenizną nie wszystkim jest ładnie, ale są takie, które mnie mega ujmują :) Chociaż teraz mam ochotę na jakąś żywicę w kolorze niebieskim lub szarym, ale to pragnienie będzie się musiało odleżeć, bo w pierwszej kolejności muszę jeden łeb ocielić :D

      Usuń
  4. O kurcze, jaki ona ma kolor skóry! Wygląda cudownie, pierwszy raz stykam się z ciemniejszą karnacją na blogu i naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Jest na prawdę śliczna i warto takiego "ciemniaka" mieć w kolekcji, zwłaszcza, że teraz od kiedy są mio kity moccha to łatwiej zdobyć pannę w takim kolorze :)

      Usuń
  5. A ja lubię ciemnoskóre lalki :) nawet takie zupełnie czarne :) np panny od FDA są super !!
    Nietoperka właśnie przez ten fantastyczny kolor jest niesamowita :) a już połączenie ogólnej kolorystyki z oczami powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Nietoperki :) O ile nie lubię neonowego różu tak u niej wygląda to świetnie. Chociaż mam wrażenie, że jej to we wszystkim będzie świetnie :)

      Usuń