poniedziałek, 11 maja 2020

Z balkonu/From my balcony

Dzisiaj znowu na szybko, ale postanowiłam się nie dać i jednak chociaż dwa/trzy posty w miesiącu zamieszczać. Dziś ten drugi.
Jako, że twardo się izolujemy i nie jeździmy na działkę to posadziłam kilka roślinek na balkonie i przy okazji zrobiłam zdjęcia jednej z panien, które zawitała do mnie w zeszłym roku - to Mystic Kids model Evelyn. Przyjechała z gotowym makijażem i czeka w kolejce na lepsze czasy na zmianę. Chociaż bardzo podobają mi się jej piegi, rzęsy i brwi, ale ciemnie usta mnie nie przekonują. Kiedyś ją przemaluję.

I decided to try posting 2 or 3 times per month. It won't be easy, since home-schooling is realy time consuming, but I'll try.
Since we are still selfisolating as much as possible, we aren't going to our town-graden (I have no idea for the appropriate name for Ogródki Działkowe), so I plant some plants on my blacony and used this time to take couple pictrues of one of my dolls. Here you can see Mystic Kids Evelyn. I bought her last year. She came with make up and she is waiting for the new one. As far as I like her eyelashes, eyerbrows and freckles I don't like her lip color. Someday I'll change her make up... but now she is how she is.








I to tyle na dzisiaj/And that is all for today

25 komentarzy:

  1. u tej delikatnej pannicy
    te ciemne usta odwracają
    uwagę o jezior spojrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój balkon niestety
    jest zbyt tropikalny
    by cokolwiek przeżyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mało słońca jest na balkonie, bo mamy północno-wschodnią ekspozycję, więc jakoś sobie radzą kwiatki :)

      Usuń
  3. Balkonowy ogródek jest super. :) A panienka bardzo ciekawa. Piegi ma świetne! Planujesz zmieniać ją zupełnie, czy tylko przemalować kolor ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie na szybko tylko jej usta przemaluję, bo nie mam czasu na poważną ingerencję w jej wygląd. Mam całą długą kolejkę lalek do pomalowania, ale całkowity brak czasu :)

      Usuń
  4. Masz rację, te ciemne usta nie pasują do takiej delikatnej buzi. Jestem bardzo ciekawa jak będzie się prezentować po zmianie.
    Balkonowy ogródek też potrafi cieszyć w zastępstwie prawdziwego. Masz dobrą rękę do roślin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój balkon nie jest zbyt nasłoneczniony to rosną ładnie. Dokupiłam jeszcze dwie doniczki poziomek, zobaczymy co z tego wyniknie.

      Usuń
  5. Śliczna dziewuszka, ale masz całkowitą rację, te ciemne usta jej nie pasują, odciągają uwagę od całej reszty twarzyczki. A kwiatuszki rosną pięknie, zwłaszcza pelargonie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest śliczna, mam nadzieję, że uda mi się ją jakoś delikatnie zmienić, ale żeby zachować jej charakter :)

      Usuń
  6. Love your pretty red and pink Geraniums in your planter box, they look very cheerful. I can understand you not liking her lips, it wouldn't be a favourite colour for me either. Keep your chin up, things will improve eventually. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. Balkon w dzisiejszych czasach to skarb. Zwłaszcza, że niektórzy go nie posiadają. Ja mam i balkon, i podwórko, co bardzo mnie cieszy. Twój wygląda świetnie.
    Panna bardzo ładna, ale usta rzeczywiście nie dodają jej uroku. Niecierpliwie będę czekać na zmianę makijażu.
    Trzymajcie się zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś podwójnie szczęśliwą kobietą z ogródkiem i balkonem :)
      Planują ją poprawić troszkę w najbliższej przyszłości :)

      Usuń
  8. Podobają mi się te usta bardzo, ale Ty zrobisz cudo z KAŻDEJ lalki :) Buziaki !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Panna jakkolwiek ciekawa, tak moim zdaniem "zaburzona kolorystycznie" ;p Mnie najbardziej tu nie pasuje kolor peruki, w ciemnej te usta by były "na miejscu". Już nie mogę się doczekać, co z niej powstanie :)
    By the way-ja zawsze mówię "peruka" a nie "wig" a jestem E.T. (English teacher) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówię wymiennie: włosy, wig, peruka, kudły :) Ale masz rację, że skoro mamy polskie słowo to wart go używać :)
      Mnie jednak zdecydowanie najbardziej kolorystycznie te usta nie leżą. Pewnie po przymierzam jej jeszcze inne peruki, ale to jednak usta najbardziej mi nie pasują :)

      Usuń
  10. Oh your plants are looking quite healthy and green! I have terrible luck trying to keep plants alive. Right now on my patio, I have a big pot with Basil and Mint and Spring Onions and they were going great for a while but are starting to die a little despite watering them.

    I love your Mystic Kids Evelyn, she looks gorgeous. What do you think of their dolls? I've been curious about Mystic Kids as I like some of their sculpts.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have bad luck with lavender and basil, but I'll try this year againg :)

      I have two dolls form Mystic Kids. I like them both. They are very nice and heavy and resin is nice in touch. They are easy to stand and balance. Both has double joints. Only one thing that could be better is hands - I presonaly finding them a litte bit to big.

      Usuń
  11. Chyba się skuszę i też sobie kwiatki zasadzę na balkonie. Kiedyś miałam, później jakoś tak mijały lata i przeszła mi ochota... Teraz powoli wraca. Super panna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raz mam raz nie kwiatki na balkonie. Wszystko zależy od tego ile na działce robimy, a że w tym roku na działce jeszcze nie byliśmy to na balkonie szaleję :)

      Usuń
  12. Pelargonie na tarasie balkonowym kwitną i są piękne. Evelyn wyglądała pięknie z gotyckim wyglądem zewnętrznym.

    Regards from Indonesia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Himawan Sant,

      It's nice to know that you like my flowers and my doll :)

      Hugs,
      BB

      Usuń